וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק יריות של סוני שעוד לא הוכרז דלף לרשת

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 14:17

הפרוייקט המסתורי ככל הנראה מפותח לדור הבא על ידי XDEV במנוע Unreal 5

Playstation Studios/Sony Playstation

הדליפה הראשונה לשנת 2023: סרטון קצרצר דלף לרשת בפורומים של ResetEra חושף גרסה מאוד ראשונית של משחק חדש בלעדי של סוני שטרם הוכרז, ונראה שהכיוון הוא משחק אקשן מדע בדיוני בגוף שלישי.

המדליף, שעונה לכינוי DuskGolem, טוען שהכותר החדש הזה מפותח במנוע Unreal 5 על ידי XDEV, מפתחת מליברפול שנחשבת לחלק מממשפחת המפתחות הבלעדיות של סוני, ונעזרת בסטודיו חיצוני בפיתוח. XDEV עזרה ונתנה גיבוי ללא מעט פיתוח פרוייקטים של פלייסטיישן לאורך השנים, ובשנים האחרונות אפשר למצוא ברזומה שלהם משחקים כמו Returnal או Dreams.

מעבר לסרטון הקצרצר הזה והמידע המועט שקיים בפורומים, אפשר רק לנחש את הכיוון של סוני עד שנזכה לקבל הודעה רשמית. קיים סיכוי סביר מאוד שהמשחק הוא חלק חלק מהאסטרטגיה של סוני לשנים הקרובות, והרצון שלה להשקיע בשוק שעד היום היא לא התמקדה בו: משחקי מולטיפלייר סטייל Game as Service.

מדובר למעשה בכל משחק רשת בימינו: פורטנייט, קול אוף דיוטי, רוקט ליג, Overwatch או כל משחק שיוצאים לו עדכונים תכופים, ומכיל חנות דיגיטלית שמוכרת אייטמים, סקינים ו-Battle Pass, ודואגים לתזרים מזומנים קבוע לחברה. למשל, בשנה שעברה סוני רכשה את חברת Bungie, המפתחת המקורית של משחקי Halo ומשחקי Destiny, והשתיים כבר הכריזו שיפתחו כותר מולטיפלייר שיהיה בבעלות של סוני.

גם המפתחות Guerilla Games ו-Naughty Dog, שתיהן בבעלות של סוני, כבר הכריזו שהן עובדות על כותרי מולטיפלייר למשחקי Horizon ו-The Last of Us. תחומים נוספים שסוני תשים עליהם דגש בעתיד הם מובייל, שהצהירה שתשחרר כותרים חדשים המבוססים על המותגים הבלעדיים שלה לפלאפונים. כמובן שאי אפשר לשכוח את שוק ה-PC, שגם בו סוני החלה להשקיע ולשחרר את הכותרים שלה עבור שחקני המחשב האישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully