וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלימה פערים: כל ההכרזות והטריילרים מהשידור של אקס בוקס

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 18:04

משחקים חדשים למיינקראפט ו-Forza, חבילת הרחבה חדשה לאונליין של Elders Scrolls, כותר אקשן-קצב שגנב את ההצגה, וכמובן - Redfall

Xbox Developer Direct/Xbox

בחודש שעבר שודר לו טקס פרסי הגיימינג השנתי, ובמהלכו זכינו לשלל הכרזות מצד המפיצות והמפתחות הגדולות ביותר. מי שלא הייתה נוכחת באירוע היא מיקרוסופט, ורבים משחקני האקס בוקס תהו למה הם נשארו בחוץ. אתמול בלילה (25.1) בשעה 22:00 היא תיקנה את העוול ונתנה הצצה לחלק מהמשחקים שלה שיגיעו במהלך שנת 2023 בלעדית לקונסולות האקס בוקס ולשירות ה-Game Pass.

אמל"ק: מה חשבנו, בקצרה?

שחקנים שקיוו לקבל הכרזות חדשות מעט יתאכזבו, ורוב המשחקים נחשפו באירוע שלה עם בת'סדה בקיץ האחרון. הוא לא בהכרח הצליח להשתוות לשידורים של סוני או נינטנדו לדוגמא, ושחקנים קיוו לראות יותר תכנים חדשים. המשחק הכי גדול שלה השנה, Starfield, לא נכלל בשידור, אבל מיקרוסופט כן סיפקה את הסחורה עם כותר מסקרן שגנב את ההצגה במהלך הערב: Hi-Fi RUSH.

אין גם כל ספק ש-Forza Motorsport יספק את חובבי המרוצים, Minecraft Legends עשוי להיות מהנה עם חברים, Redfall נראה נהדר (כיאה ל-Arkane) ומי שמשחק ב-Eldres Scrolls Online יתרגש. אבל חמישה משחקים, שארבעה מתוכם כבר נחשפו עוד שנה שעברה, זה מעט. שחקנים היו שמחים לראות יותר תכנים חדשים ותוכן מקור מצד המפתחות של אקס בוקס, ונקווה שמיקרוסופט תמשיך ותתמיד עם השידורים וההכרזות במשך השנה הנוכחית. ממש כמו המתחרות.

צפו בשידור המלא>>>

Minecraft Legends

השידור החל עם משחק האקשן-אסטרטגיה בעולם של מיינקראפט, ולראשונה, Mojang הציגה לנו את מצב ה-PVP (שגם יתמוך בקרוס פלטפורם) בו נוכל לשחק עד ארבעה שחקנים במצב לוקאלי או ברשת. קיבלנו הצצה לחקירת העולם הפתוח ואיסוף המשאבים, והמפתחים ציינו שמפת המשחק תשתנה ותתעדכן באופן קבוע כדי שכל חווית משחק תהיה שונה וייחודית מקודמתה. הוצגו לנו גם האסטרטגיות והמכניקות השונות להתגונן מפני קבוצות אויבים וירטואליים ושחקנים אחרים ברשת, כמו בניית מבצרי ענק בזמן אמת. ישוחרר ב-18 באפריל.

Forza Motorsports

השידור המשיך עם הצגת יכולות לסימולטור הנהיגה החדש בסדרת המירוצים הותיקה. המפתחים טוענים שמדובר במשחק הנהיגה המתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית שיציג חוויה ריאליסטית מתמיד, ותיארו אותו בתור "דו קרב על האספלט הדיגיטלי". המשחק יכיל יותר מ-500 רכבים עם יותר מ-800 שידרוגים שונים, והשידור שם דגש על התאורה המרשימה, ההשתקפויות, השימוש בטכנולוגיית Ray Tracing, ומערכת שינוי מזג האוויר בזמן אמת. תאריך ההשקה עוד לא הוכרז.

Hi-Fi RUSH

אולי הכוכב הכי גדול של כל הערב הזה: כותר חדש ומפתיע מבית היוצר של Tango Gameworks (סדרת Evil Within) שמשלב אקשן וקצב. Hi-Fi RUSH יציג עולם צבעוני דמוי אנימה עם גרפיקת Cell-Shading מלאת סטייל וחווית משחק בגוף שלישי בה נצטרך להלחם לפי הקצב של המשחק. ככל שנדייק, כך אלמנטים נוספים של המוזיקה יתווספו לפסקול המשחק. מזכיר מאוד את Metal: Hellsinger ששוחרר לפני מספר חודשים. זמין כבר עכשיו ב-Game Pass.

The Elder Scrolls Online: Shadow Over Morrowind

חבילת הרחבה חדשה של משחק הרשת של Elders Scrolls יציג פרק חדש עם דמויות חדשות ומוכרות וישלב עלילות מחבילות הרחבה קודמות. המשחק יציג גם קלאס חדש - Arcanist, ואיזור חדש לחקור במפה. תאריך ההשקה עוד לא הוכרז, אבל שאר חבילות ההרחבה הקודמות זמינות בחינם.

Redfall

משחק היריות החדש של Arkane מקבל הצצה נרחבת נוספת, והצוות מציג לנו את העולם הפתוח, הערפדים שנחסל, והיכולות של הדמויות השונות. את הקמפיין הראשי תוכלו לשחק לבד או עם עוד שלושה חברים, וכיאה למשחקים של המפתחת, היא דואגת להעניק לשחקנים חופש פעולה ולבחור האם ינסו להתגנב בשקט או חכמה או יחליטו להתפרע עם אקדחים שלופים. הטריילר הזה גם מאשר לנו שהמשחק אמנם מזכיר את Left 4 Dead, אבל הוא יותר דומה למשחקים כמו Far Cry. או יותר נכון לטייק של Arkane על הסדרה. ישוחרר ב-2 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully