וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק הרביעי של ריימן שמעולם לא קיבלנו דלף לרשת

מתן בנישי

26.12.2022 / 15:30

גרסת משחק לא גמורה דלפה לרשת ומציגה את השלבים, האוייבים, המכניקות, וריימן אחד ערום

אין כמעט שחקן שלא מכיר את ריימן, אחת מהדמויות הכי אייקוניות בעולם הגיימינג. הסדרה החלה אי שם בסוף שנות התשעים והחזיקה עד העשור הקודם, וידעה לא מעט עליות ומורדות לאורך כל השנים. שלושת המשחקים הראשונים שמרו על עקרונות האקשן-פלטפורמה, אך בין השנים 2006 ל-2010, יוביסופט הציגה את הראבידס (הידועים לשמצה) עם סדרת Raving Rabbids והפכה את ריימן לסדרת משחקי כורסא חברתיים.

ריימן אולי חזר בשנת 2011 לשורשים הדו מימדיים שלו עם משחקי Origins ו-Legends, אבל מסתבר שביוביסופט תכננו כותר המשך רביעי שימשיך את הקו התלת מימדי שהציגו החל מהמשחק השני. השבוע קוד המקור של המשחק המיועד הזה דלף לרשת ביחד עם כלי פיתוח ועריכה של המפתחים, ואנחנו מקבלים הצצה ראשונה לפרוייקט שמעולם לא יצא לאור.

שחקנים ברשת פרסמו סרטונים של מספר שלבי בדיקה שיועדו למפתחים בשביל לבחון את סביבת המשחק, המכניקות השונות, ומערכת הקרב. נראה שבמשחק הרביעי ריימן לא היה אמור להשתמש בקרני אנרגיה מהיד או באגרופים שלו, והוא מחזיק במקום כלי נשק שיורה גזרים על הראבידס. זה מאשר לנו שלפני שהראבידס השתלטו על המותג, היה תכנון שיתפקדו בתור אוייבים בכותר הרביעי.

שלבים אחרים מציגים לנו מכניקת רכיבה ואפשר לראות את ריימן על עכביש ענקי, ובסרטון המצורף למעלה פשר לראות גם מספר סצינות מעבר לא גמורות. המפתחים התכוונו לאפשר להחליף סקינים לריימן, אחד מהם הו סקין של ריימן ערום, שבסופו של דבר היה כלול ב-Legends משנת 2013, ונחשב למשחק האחרון בסדרה.

מאז, נראה שיוביסופט משאירים את האייקון שלה בעבר, ונכון לעכשיו לא נחשפו תכניות האם היא מתכוונת לעבוד על משחק המשך או אפילו ריבוט. זו לא פיסת ההיסטוריה היחידה שמעולם לא זכתה לראות את אור היום שדלפה לרשת השבוע. גם גרסת המשחק של Duke Nukem Forever מ-2001 דלפה ונתנה לשחקנים הצצה ל"מה היה יכול להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully