וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: סדרת טלוויזיה של God of War בדרך לאמאזון

מתן בנישי

15.12.2022 / 16:37

המשחק הבלעדי של סוני יקבל עיבוד טלוויזיוני וישוחרר לשירות הסטרימינג אמאזון פריים וידאו

God Of War PC/סוני

גל האדפטציות לסרטים וסדרות מבוססי משחקי מחשב שפוקד אותנו לאחרונה לא נרגע, ו-God of War הוא הכותר הבא שמצטרף לרשימת העיבודים הטלוויזיוניים. שמועות על הפרוייקט צצו עוד במרץ האחרון, ועכשיו הגיעה הידיעה הרשמית שאמאזון הזמינה עונה ראשונה לכותר הבלעדי של סוני והמפתחת סנטה מוניקה, שיגיע לשירות הסטרימינג פריים וידאו. תאריך השקה רשמי עוד לא הוכרז.

לפי תיאור הסדרה העלילה של הסדרה לא תעקוב אחר המשחקים הראשונים מתקופת המיתולוגיה היוונית, אלא דווקא על משחקי ההמשך האחרונים (2018 ו-Ragnarok) שעוקבים אחר קרייטוס ובנו במיתולוגיה הנורדית: "לאחר שאשתו הלכה לעולמה, קרייטוס יוצא למסע מסוכן עם בנו, ארטריאוס. מסע שיבחן את הקשר בין השניים. הכל על מנת למלא את משאלתה האחרונה - לפזר את אפרה מהפסגה הגבוהה ביותר".

מי שיהיו אחראים על הפרוייקט הם מארק פרגוס והוק אוטסבי שהיו מפיקים בסדרת The Expanse, ביחד עם ראף ג'ודקינס שהפיק את הסדרה The Wheel. גם נציגים מטעם חטיבות המשחקים והטלוויזיה של סוני צפויים לקחת חלק פעיל בהפקה: מנהלת סנטה מוניקה - יומי יאנג, במאי God of War 2018 - קורי ברלוג, ואסד קיזילבש, מנהל חטיבת ההפקות של פלייסטיישן.

God Of War PC. סוני, אתר רשמי
העיבוד הטלוויזיוני יתמקד במשחק משנת 2018 וביחסים של קרייטוס ובנו ארטריאוס/אתר רשמי, סוני

זו לא סדרת הטלוויזיה היחידה שמבוססת על משחק בלעדי של סוני שצפויה להגיע אלינו. חברת Naughty Dog עובדת עם HBO על אדפטציה טלוויזיונית למשחק The Last of Us, בכיכובם של פדרו פסקל (משחקי הכס, נרקוס, המנדלוריאן) ובלה רמזי (משחקי הכס, הילדה) בתור ג'ואל ואלי שתגיע ב-15 ביונואר ל-HBO מקס. גם סדרת טלוויזיה המבוססת על Twisted Metal בכיכוכבו של אנטוני מאקי (הנוקמים, פאלקון וחייל החורף) בתהליכי פיתוח לרשת Peacock.

סוני שחררה בשנה האחרונה גם את הגרסה הקולנועית של Uncharted (שקיבל ביקורות פושרות במיוחד), והכריזה גם על סרט המבוסס על המשחק Ghost of Tsushima. שירות הסטרימינג של אמזון הולך בכל הכוח על סדרות המבוססות על משחקי מחשב, וכבר הכריזו על Fallout בכיכובו של וולטון גוגינס (המגן, צדק פרטי), וסדרה על Mass Effect.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully