וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת טלוויזיה של God of War בדרך לאמזון פריים

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 8:30

בסוני עובדים על אדפטציה לאחת מסדרות הדגל של הפלייסטיישן שתגיע לשירות הסטרימינג

נראה שסדרת משחקי God of War, שנחשבת לאחת מסדרות הדגל של הסוני פלייסטיישן, בדרך אל המסך ולפי דיווחים שונים ברשת חברת אמזון נמצאת בתהליכי פיתוח לאדפטציה טלוויזיונית המבוססת על המותג, ותשודר בשירות הסטרימינג Prime Video.

לפי אתר Deadline, העיבוד הטלווזיוני בכיכובו של קרייטוס יגיע אלינו מצד מארק פרגוס והוק אוטסבי שהיו מפיקים בסדרת The Expanse וראף ג'ודקינס שהפיק את הסדרה The Wheel ביחד עם חטיבת הטלוויזיה של סוני.

סדרת God of War פותחה על ידי המפתחת הבלעדית של סוני - סנטה מוניקה, והיא כוללת חמישה משחקים המתפרשים על מספר דורות של קונסולות עוד מימי הפלייסטיישן 2 (ושני משחקים לקונסולה הניידת, ה-PSP). בשנת 2018 סוני שיחררה את המשחק החמישי בסדרה שהיווה גם המשך וגם ריבוט לסדרה המקורית, ובמהלך השנה הקרובה היא צפוייה לשחרר את Ragnarok - המשחק השני בריבוט החדש.

God of war. סוני, אתר רשמי
שני משחקי God of War הראשונים בסדרה/אתר רשמי, סוני

שלושת משחקי God of War הראשונים סובבים סביב דמותו של קרייטוס, לוחם ספרטני שרוצח בטעות את משפחתו וזוכה לכינוי Ghost of Sparta לאחר שאל המלחמה ארס השתמש בו ותימרן אותו לצרכיו. קרייטוס בתגובה נשבע נקמה על האלים של האולימפוס, ויוצא למסע צמא דם ברחבי המיתולוגיה היוונית. הטרילוגיה הזו הולידה גם את God of War: Ascension שמתקיים לפני המשחקים המקוריים, ואת Chains of Olympus ו-Ghost of Sparta שמתקיימים לפני המשחק הראשון והשני (בהתאמה).

החל מהכותר הראשי החמישי (God of War 2018) דמותו של קרייטוס עוברת שינוי מהותי, והיא מגיעה אל תקופת המיתולוגיה הנורדית. לא נמסרו תגובות רשמיות מסוני ואמזון, או פרטים נוספים על איזו גרסה של קרייטוס נזכה לראות על מסך הטלוויזיה, אך קיים סיכוי שבתור התחלה דווקא ארבעת המשחקים המקוריים מימי המיתולוגיה הנורדית יקבלו אדפטציה טלוויזיונית, בעיקר כי הם מספקים מעט יותר "בשר" לעלילה ולסיפור, וגם מכיוון ש-Ragnarok עוד לא שוחרר, ועדיין אין לו תאריך השקה.

God of War 2018. סוני, אתר רשמי
God of War 2018/אתר רשמי, סוני

לאחר ההצלחה של נטפליקס עם The Witcher נראה שגם באמזון מעוניינים בסדרת טלוויזיה המבוססת על משחק מחשב - והבחירה ב-God of War וסיפורו של קרייטוס יכול להוות עלילה מרתקת שתמשוך קהל רב - ממש כמו המשחקים עצמם.

זו לא סדרת הטלוויזיה היחידה שמבוססת על משחק בלעדי של סוני שצפויה להגיע אלינו בעתיד, וחברת Naughty Dog עובדת עם HBO על אדפטציה טלוויזיונית למשחק The Last of Us, בכיכובם של פדרו פסקל (משחקי הכס, נרקוס, המנדלוריאן) ובלה רמזי (משחקי הכס, הילדה) בתור ג'ואל ואלי. גם סדרת טלוויזיה המבוססת על Twisted Metal בכיכוכבו של אנטוני מאקי (הנוקמים, פאלקון וחייל החורף) בתהליכי פיתוח לרשת Peacock.

סוני שחררה לאחרונה גם את הגרסה הקולנועית של Uncharted (שמקבל ביקורות פושרות במיוחד), והכריזה גם על סרט המבוסס על המשחק Ghost of Tsushima. נראה שבסוני הבינו סוף סוף את הפוטנציאל בעלילות והדמויות שהמשחקים הבלעדיים שלהם מספקים.

שירות הסטרימינג של אמזון הולך בכל הכוח על סדרות המבוססות על משחקי מחשב, וכבר הכריזו על Fallout בכיכובו של וולטון גוגינס (המגן, צדק פרטי), וסדרה על Mass Effect. אם אתם לא מכירים את סדרת God of War, אתם מוזמנים ללחוץ כאן כדי לקרוא את הביקורת שלנו לגרסת המחשב האישי למשחק God of War 2018 ולהתרשם בעצמכם.

The Last of us. סוני, אתר רשמי
סדרה המבוססת על The Last of Us בדרך ל-HBO/אתר רשמי, סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully