וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המסע הישראלי ב-BLAST הגיע לסופו, הגמר הגדול ברגעים אלו

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 14:28

שידור ישיר בעברית מלאה של הטורניר היוקרתי ביוטיוב של ערוץ הגיימינג

צפו בגמר של BLAST בעברית>>>

עדכון 18.2

אתמול היה מותח במיוחד על בימת BLAST הבינלאומית באבו דאבי, שם מתקיים לו טורניר הקאונטר סטרייק היוקרתי. קבוצת OG שבה משחק השחקן הישראלי שחר FlameZ שושן שיחקה בחצי הגמר מול Team Liquid. המפה הראשונה, Overpass, הסתיימה בניצחון של 16-12 של OG והכל נראה חיובי. במפה השנייה, Infreno, הגיע המהפך של Liquid שגברו בתוצאה של 16-10 על OG, והם שמרו על עליונותם גם במפה השלישית, והביסו אותם בתוצאה של 16-7. מכאן לצערנו הרב, התקווה שלנו, של OG ושל השחקן הישראלי FlameZ לעלות לגמר BLAST נגמרה. Team Liquid יפגשו היום בגמר את G2, וזה הולך להיות מותח במיוחד.

עדכון 16.12

אתמול בערב התקיים לו דרבי ישראלי על בימת BLAST הבינלאומית, טורניר הקאונטר סטרייק היוקרתי. קבוצת ויטאליטי, בה משחק השחקן הישראלי לוטן Spinx גלעדי, מצאה את עצמה משחקת מול OG, שבה משחק שחר FlameZ שושן. בסופם של שני הסיבובים גברה OG בתוצאה 2-0 על ויטאליטי.
במשחק הראשון במפה Infreno הם גברו בתוצאה של 16-14, ובמשחק השני במפה Mirage גברו עליהם בתוצאה של 16-9. יחס ההריגות\מוות (K\D) של FlameZ עומד על 45\34 - הגבוה ביותר מבין שאר חברי הקבוצה. OG כבר הבטיחו את מקומם בחצי הגמר. לצערנו הרב, קבוצת ויטאליטי והשחקן Spinx הפסידו ברבע הגמר לקבוצת G2, ומצאו את עצמם מחוץ לגמר.

הסיפור המקורי

ברגעים שלבי הוורלד פיינלס של אחד מאירועי הספורט האלקטרוני היוקרתיים ביותר בתעשייה - BLAST Premier. מדובר באחד מטורנירי הקאונטר סטרייק הגדולים והמשמעותיים אליו העפילו כמה מהקבוצות הגדולות ביותר בסצינה התחרותית. קבוצות ענק כמו G2, FaZe, OG, Navi ויטאליטי וכמובן Liquid.

הגמר הגדול מתקיים השנה באבו דאבי, וקופת הפרסים עומדת על כמיליון דולר. השנה אנו נזכה לראות פעם נוספת נציגות ישראלית בטורניר, והשחקנים לוטן Spinx גלעדי ושחר FlameZ שושן יתחרו גם הם בתחרות היוקרתית מטעם קבוצות ויטאליטי ו-OG. בטורניר האביב האחרון של BLAST נפגשנו השניים בגמר לדרבי כחול-לבן, ואנחנו מקווים שנזכה לראות את השחקנים הישראלים מככבים על הבימה היוקרתית גם השנה.

OG. BLAST Premier, אתר רשמי
בתמונה: שחר FlameZ שושן (שני משמאל) וקבוצת OG/אתר רשמי, BLAST Premier
Vitality. BLAST Premier, אתר רשמי
בתמונה: לוטן Spinx גלעדי (ראשון מימין) וקבוצת ויטאליטי/אתר רשמי, BLAST Premier

איפה צופים ומתי משודר?

את שלב חצאי הגמר נשדר ביוטיוב של ערוץ הגיימינג (לחצו כאן על מנת לעבור ולהרשם), ובערוצי הטלוויזיה (61 בפרטנר, 63 בסלקום, 66 ב-HOT) ביום שבת הקרוב (16.12) החל משעה 13:30, ואת הגמר ביום ראשון (17.12) החל משעה 12:00.

השידור יהיה בעברית מלאה עם שני פרשנים מומחים - שחקני הקאונטר סטרייק הישראלים, מורי 'MOREE' מזרחי וטל 'meztal' חחיאשווילי, שחקני נבחרת ישראל שלאחרונה גם חתמו בקבוצת Invictus Gaming הבין לאומית.

השידור המלא: שבת החל משעה 13:30 ויום ראשון החל משעה 12:00

על BLAST

BLAST היא רשת מדיה בינלאומית המספקת חוויות ברמה עולמית. ב-2020, BLAST זכתה ללמעלה מ-146 מיליון צפיות ו-1.5 מיליארד דקות תוכן שנצרך בכל הפלטפורמות, תוך כדי הרחבת מוצרי התוכן שלה ללמעלה מ-500 שעות של תוכן ספורט אלקטרוני ברמה עולמית בפורמטים רבים הכוללים משחקים פופולאריים כמו קאונטר סטרייק, Valorant , ו-Dota 2.

ל-BLAST למעלה ממיליון עוקבים וצופים רשומים ומשודרת בלמעלה מ-150 מדינות. BLAST יוצרת טכנולוגיות תוכן ותכנים חדשים בשיתוף עם המותגים המובילים, גופי שידור וקהילות ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully