וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ישראלים חתמו בארגון ספורט אלקטרוני בינלאומי

מתן בנישי

8.12.2022 / 22:24

מורי מזרחי וטל חחיאשווילי מצטרפים לקבוצת הקאונטר סטרייק התחרותית של ארגון ה-eSports הסיני Invictus Gaming. השניים ישחקו בטורניר BLAST Major היוקרתי שיתקיים השנה בפריס

מורי 'MOREE' מזרחי וטל 'meztal' חחיאשווילי. ESL, אתר רשמי
מורי מזרחי וטל חחיאשווילי ב-IEM ריו מייג'ור/אתר רשמי, ESL

ארגון הספורט האלקטרוני הסיני Invictus Gaming הכריז הערב (חמישי, 8.12) על החתמת רוסטר בין לאומי חדש שכולל בתוכו שני שחקנים ישראלים, שני שחקנים רוסים, ושחקן עירקי. הצוות החדש הזה יככב ב-BLAST Major הקרוב, טורניר הקאונטר סטרייק היוקרתי, שיתקיים השנה בפריס.

שני השחקנים שהוחתמו ב-Invictus הם מורי 'MOREE' מזרחי וטל 'meztal' חחיאשווילי. שניהם שיחקו בקבוצת הקאונטר סטרייק של נבחרת ישראל בגיימינג, ובקבוצות NOM ו-Uniquestars. עד לא מזמן, הם אפילו שיחקו בארגון סיני אחר, JiJieHao International.

שלושת השחקנים שילוו את מזרחי וחחיאשווילי הם ואדים וסילייב, דמיטרי אלקסייב ובבו עדיל. הופעת הבכורה של ההרכב החדש היה באירוע Thunderpick Bitcoin Series 2, שם הביסו קבוצות ענק כמו PROSPECTS ו- Endpoint.

שני הישראלים שיחקו תחת JiJieHao ב-IEM מייג'ור שהתקיים באוקטובר האחרון בריו ביחד עם שחקן ישראלי נוסף וחברם בנבחרת ישראל, מעוז BLUEPHO3NIX פז. הם ניצחו את שלבי ה-Qualifier של המזרח התיכון, ולקחו מקום שלישי בשלבים של איזור אסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully