וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מדינה אישרה את רכישת אקטיוויז'ן-בליזארד ע"י מיקרוסופט

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 13:19

סרביה מצטרפת אל ערב הסעודית וברזיל, אבל מיקרוסופט צריכה דווקא את אישורן של בריטניה, ארה"ב והאיחוד האירופי, שמקשיחות את עמדתן

CALL OF DUTY: WARZONE 2.0/Activision

רכישת אקטיוויז'ן-בליזארד על ידי מיקרוסופט נמצאת בחודשים האחרונים בתהליכי אישור על ידי הגורמים הרגולטורים ברחבי העולם, ובינתיים המדינות שאישרו את הרכישה הן ערב הסעודית וברזיל. אליהן מצטרפת השבוע גם סרביה, שלפי דיווחים, "אישרה ללא תנאים מקדימים" את העסקה.

למרות שסרביה היא המדינה האירופאית הראשונה שמאשרת את העסקה, היא פחות רלוונטית ובעלת השפעה. מיקרוסופט זקוקה בעיקר לאישורים של בריטניה, ארה"ב, והאיחוד האירופי. נכון לעכשיו רשות ההגבלים והתחרות בבריטניה פתחה בשלבי בדיקות מעמיקות ומחמירות יותר. גם ועדת המסחר הפדרלית בארה"ב הצהירה שהיא מעוניינת להגיש תביעת הגבלים עסקית כנגד מיקרוסופט על מנת לעצור את הרכישה.

מי שעושה כל שביכולתה להתנגד לאישור הרכישה, ומפעילה לחץ על הרגולטורים, היא סוני. לטענתה, אישור הרכישה והפיכת מותג כמו קול אוף דיוטי לבלעדי עבור קונסולות האקס בוקס "יפגע בה אנושות ויטה את הכף במלחמת הקונסולות".

למרות הטענות של סוני והבדיקות המעמיקות של הרגולטורים, מנכ"ל אקס בוקס, פיל ספנסר, כבר התחייב שהוא מוכן להציע לסוני חוזה שבו הוא מתחייב שקול אוף דיוטי ישאר על פלייסטיישן לעוד עשור לפחות. ככל הנראה עסקה כזו תוצע לסוני בקרוב על מנת להרגיע את הרוחות ואת חששות הרגולטורים על פגיעה בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully