וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף: הסטרימר שסיים את כל משחקי סולס בלי נזק

מתן בנישי

17.11.2022 / 12:41

קהילת שחקני סולס לא מפסיקה להפתיע עם יכולות ההתמדה שלה

Elden Ring. Bandai Namco Entertainment, אתר רשמי
Elden Ring/אתר רשמי, Bandai Namco Entertainment

שחקן ברשת הצליח לעשות את הלא יאמן עד הבלתי אפשרי:" הוא הצליח לסיים את כל משחקי הסולס של FromSoftware בריצה אחת, מבלי שספג נזק פעם אחת במהלך. מה שנקרא No Hit Run, ומי שרק שמע על משחקי סולס, יודע באיזה אתגר קשה מדובר.

הסטרימר ניקו (ידוע בכינוי dinossindgeil) פרסם במהלך 120 הימים האחרונים את התהליך שבו הוא משחק ב-Demon's Souls, שלושת משחקי Dark Souls, ואחריהם Bloodborne, Sekiro וכמובן Elden Ring - כל אחד מהם סיים בריצה אחת ללא הפסקות בזמן המשחקים והכי חשוב - ללא נזק.

הסטרימר שיתף את רגעי האושר לאחר שסיים את Elden Ring בתור המשחק האחרון, שם אפשר לראות איך הוא פורץ בדמעות של אושר, ואשתו מצטרפת לתמוך בו. אי אפשר להאשים אותו לרגע. משחקי סולס אמנם ידועים בהתשת ותסכול השחקנים, אבל אחרי שהם מנצחים? ובכן, התוצאות לפניכם.

צפו ברגעי הניצחון של ניקו

ניקו הוא לא השחקן הראשון שהצליח להביס את אתגר ה-No Hit Run של משחקי סולס. בספטמבר האחרון שחקן ספרדי בשם BushidoYu הצליח לעשות זאת ראשון, אך הוא לקח הפסקות בזמן כל משחק ומשחק. ניקו לעומתו, סיים כל משחק תוך מספר שעות בישיבה אחת.

זה אגב ממש לא ההישג המרשים הראשון של שחקנים במשחקי סולס. שחקן אחר הצליח לסיים את Sekiro כשהעיניים שלו מכוסות בשעתיים בלבד. אנחנו בטוחים שזה לא יהיה ההישג המרשים האחרון, וקהילת השחקנים תמשיך להפתיע עם ההתמדה והכישורים שלה גם בעתיד.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully