וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: השחקן שסיים את Sekiro עם כיסוי עיניים בשעתיים

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 14:47

הגיימר ששיחק בזמן אירוע צדקה והתרמה למען חולי סרטן והצליח להדהים את הרשת עם הכישורים המטורפים שלו. אז איך הוא עשה את זה? כל הפרטים

אלו הידועים בכינוי "ספיד ראנרים" בעולם הגיימינג הם שחקנים ששמים לעצמם מטרה אחת: לסיים משחקים בצורה המהירה ביותר שיש. מדובר במטלה לא פשוטה, ואותם גיימרים מוכשרים מצליחים למצוא פרצות במנועי המשחק שכולל גם ניצול של באגים שעובדים לטובתם. כמו שסוניק הקיפוד אמר: Gotta Go Fast.

הפופולאריות של הקהילה רק הולכת וגוברת עם השנים, ובימינו הגענו למצב שהז'אנר הפך לסוג של ענף בפני עצמו: ושחקנים רבים מתמודדים אחד כנגד השני במשחקים ממש כמו בענפים אולימפיים, ומתחרים על מי ישיג לעצמו את התוצאה הקצרה ביותר לסיום המשחק.

כבר זכינו לראות לאורך השנים ספיד ראנים מושלמים על משחקים כמו פורטל 2, משחקי זלדה, דארק סולס, מריו ועוד כל כך הרבה דרכים ייחודיות ששחקנים חושפים את הכישורים המטורפים שלהם בעולם הגיימינג, אבל לזה עוד לא ציפינו.

ארגון Awesome Game Done Quick הוא ארגון שמקיים אירועים שנתיים בה משתתפים מיטב הספיד ראנרים בשלל משחקים, וכל התרומות שנאספות במהלך אותו אירוע הולכות ישירות לארגוני צדקה שונים, כאשר השנה נתרם עבור "קרן מניעת סרטן" (Prevent Cancer Foundation), שמשקיע את מרצו בחקירת המחלה ונסיון להציל כמה שיותר חולים.

במהלך האירוע שהתקיים השנה ראינו כמה שחקנים מוכשרים שמצליחים לשבור שיאי עולם, כמו שחקן שסיים את Kena: Bridge of Spirirs ב-28 דקות, אך דבר לא הכין אותנו לספיד ראנר שסיים את המשחק Sekiro: Shadow Die Twice כשהוא לובש כיסוי עיניים, בשעתיים ו-35 שניות בלבד.

צפו בספיד ראנר שסיים את Sekiro עם עיניים מכוסות

כן, קראתם נכון: הגיימר Mitchriz סיים את המשחק Sekiro, שנחשב למשחק קשוח במיוחד (בכל זאת, מדובר ביוצר של סדרת דארק סולס) כאשר עיניו מכוסות לחלוטין באמצעות כיסוי עיניים, ונעזר בסאונד המשחק שיעניק לו אינדיקציה למה שמתרחש על המסך.

חלק גדול מהכישורים שעליהם ספיד ראנרים מסתמכים הם "זיכרון שרירים" (Muscle Memory) שמוטמע אצל כל גיימר בשלב כזה או אחר, אך Mitchriz לוקח זאת לשלב הבא.

הוא מיפה את המשחק לגריד של משבצות, ושיחק עם המקלדת באמצעות מקשי ה-WASD על מנת שיוכל לספור את צעדיו בצורה המדויקת ביותר. בכל זאת, כשאתה מנסה לסיים משחק עם כיסוי עיניים אתה חייב להסתמך על מידע קונקרטי ככל הניתן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

זו לא הפעם הראשונה ש-Mitchriz הצליח לסיים את המשחק כשהוא לא רואה דבר, ובדצמבר הוא קיים שידור בערוץ היוטיוב שלו שם הוא סיים את המשחק באותה צורה בפחות משעתיים, בשעה וחמישים ושתיים דקות. לשם ההשוואה, ספיד ראנר סיני עיוור הצליח לסיים את המשחק בשעה וארבעים ושתיים דקות - ואין ספק ששחקן כמו Mitchriz שאב השראה מהמתחרה מהמזרח הרחוק בשביל להגיע להישג המרשים שלו.

הנסיון הראשון של

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully