וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארוול ו-EA מכריזות על שת"פ. יפתחו שלושה משחקים ביחד

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 1.11.2022 / 4:20

לאחר ההכרזה על משחק של איירון מן מספטמבר האחרון, תתכוננו לעוד שני משחקים שיבוססו על דמויות הקומיקס

Marvel EA. EA, אתר רשמי
Marvel EA/אתר רשמי, EA

חברת EA מכריזה על שיתוף פעולה עם חטיבת המשחקים של מארוול, שבמסגרתו יפתחו החברות שלושה משחקים שמבוססים על דמויות הקומיקס ויהיו זמינים לקונסולות ולמחשב. המשחק הראשון שישוחרר הוא איירון מן (שכבר הוכרז בספטמבר האחרון), והשאר יחשפו בהמשך.

מצד מארוול נמסר שעלילות המשחקים יהיו ייחודיות והן לא יתקשרו ליקום הקולנועי של מארוול (ה-MCU). עוד נמסר שהמשחקים יהיו בז'אנר האקשן-הרפתקאות, כך שאפשר להסיק שנקבל משחקי סינגל פלייר בגוף שלישי (כשהמצלמה ממוקמת מאחורי גב השחקן).

השתיים מבטיחות לנו שהמשחק יחקור את האישיות המתוסבכת של טוני סטארק, את הגאונות והכריזמה שלו, ויאפשר לשחקנים "להרגיש כמו איירון מן". רק לפי המשפט הזה נשמע שהחזון של EA הוא לתת לשחקנים חווית סינגל פלייר שתזכיר מאוד משחקים כמו ספיידרמן או סדרת ארקהם של בטמן, שזכו לפופולאריות רבה ונחשבים בעיני רבים לעיבודים מושלמים של גיבורי העל בעולם הגיימינג.

Iron Man. EA, אתר רשמי
איירון מן יהיה המשחק הראשון של מארוול שיפותח בשיתוף פעולה עם EA/אתר רשמי, EA

בשנה הבאה יגיע לסיומו החוזה הבלעדי של EA ומותג "מלחמת הכוכבים", מותג שכמו מארוול, נמצא גם הוא בבעלות של דיסני. תחת פיקוחה של EA, משחקי מלחמת הכוכבים ידעו עליות ומורדות. שחקנים רבים יזכרו לעד את Battlefront II, ואת העובדה שנחשב לאחת הדוגמאות המכוערות בתעשייה למשחק טריפל איי שאימץ מכניקות Pay 2 Win.

אז למרות הביקורת השלילית ש-EA זכתה לה (ובצדק) בשנים האחרונות, החברה מנסה לגאול את עצמה והחלה להקשיב לקהל השחקנים ולהשקיע יותר במשחקי סינגל פלייר. מאז, משחקים כמו Jedi: Fallen Order הצליחו להשיג את אמונם של לא מעט שחקנים בחברה. בואו רק נקווה ש-EA תמשיך באותה הגישה, ולא תחזור אחורה במשחקי הסינגל פלייר שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully