וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארוול ו-EA משתפות פעולה ומכריזות על משחק של איירון מן

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 12:04

הסטודיו שהביא לנו את Star Wars Squadrons ועובד על הרימייק של Dead Space יגרום לשחקנים "להרגיש כמו איירון מן"

בעקבות ההצלחה של היקום הסינמטי של מארוול, החברה החלה בשנים האחרונות לשתף פעולה בשנים האחרונות עם מפתחות שונות בתעשייה ואנחנו זוכים לראות יותר ויותר משחקים על גיבורי העל הפופולארים: ספיידרמן, המשחק של הנוקמים, שומרי הגלקסיה מהשנים האחרונות, ועוד משחקים שאמורים להגיע אלינו בקרוב כמו וולברין, Marvel's Midnight Sun, וכמובן קפטן אמריקה והפנתר השחור שהוכרז לפני כחודש.

כעת חברת EA מצטרפת לרשימת המפתחות הללו והיא מכריזה על משחק סינגל פלייר מגוף שלישי (כשהמצלמה מאחורי גב השחקן) חדש בכיכובו של איירון מן. על הפיתוח יהיו אחראים Motive, המפתחים של המשחק Star Wars Squadrons ואלו שגם מפתחים את הרימייק הקרב של Dead Space.

Iron Man. EA, אתר רשמי
Iron Man/אתר רשמי, EA

חלק מצוות המפתחים של המשחק כוללים את אוליבר פרולקס שעבד על המשחק של "שומרי הגלקסיה" משנה שעברה של חברת Square Enix, ביחד עם איאן פרייזר, שהיה מעצב ראשי של המשחק Mass Effect: Andromeda. ב-EA מבטיחים לנו שהמשחק יחקור את האישיות המתוסבכת של טוני סטארק, את הגאונות והכריזה שלו, והמשחק יאפשר לשחקנים "להרגיש כמו איירון מן.

מדובר בהכרזה ראשונית בלבד ועוד לא קיבלנו פרטים נוספים, אך אנחנו משערים שהחזון של EA הוא לתת לשחקנים חווית סינגל פלייר שתזכיר מאוד משחקים כמו ספיידרמן או סדרת ארקהם של בטמן. למרות הביקורת השלילית ש-EA זכתה לה (ובצדק) בשנים האחרונות, החברה מנסה לגאול את עצמה והחלה להקשיב לקהל השחקנים והיא משקיעה יותר במשחקי סינגל פלייר מבעבר.

לפני מספר שנים כותר איירון מן היה בפיתוח אצל חברת Avalanche (שפיתחה את Just Cause), אך הפרוייקט בוטל משלל סיבות, בעיקר כי היה שאפתני ביותר ונטען שמארוול היו מעוניינים לקצר את זמן הפיתוח בשנה - צעד שלו Avalanche לא הסכימה, ובסופו של דבר הפרויקט בוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully