וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאלו שפספסו: רימייק לוויצ'ר הראשון הוכרז

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 12:12

המשחק המקורי יקבל שיפוץ במנוע Unreal 5 של הדור הבא, ויזכה לאותן מכניקות וחידושים של המשחק הרביעי שהוכרז לא מזמן

חברת CDPR הכריזה על רימייק למשחק הראשון בסדרת The Witcher משנת 2007 שנמצא כעת בשלבי פיתוח מוקדמים. על הפרויקט תהיה אחראית המפתחת Fool's Theory (תחת פיקוח של CDPR) ויפותח במנוע הדור הבא Unreal 5.

רק בחודש מרץ האחרון CDPR הכריזה שהיא עובדת על משחק רביעי בסדרה שגם יפתח טרילוגיית משחקים חדשה, והרימייק המדובר יזכה לאותם מכניקות וחידושים שיכללו גם באותו משחק רביעי. עוד לא נחשף תאריך השקה ומדובר בהכרזה ראשונית.

מנכ"ל CDPR אדם בדוסקי מסר הצהרה: "עבור CDPR המסע הזה התחיל עם המשחק הראשון של The Witcher. זה היה המשחק הראשון שפיתחנו אי פעם, וזה היה רגע מאוד משמעותי עבורינו. לחזור אחורה ולעדכן את המשחק עבור הדור הבא זו חוויה לא פחות משמעותית, ואולי משמעותית אף יותר".

The Witcher. CD Projekt Red, אתר רשמי
The Witcher מ-2007 זוכה לרימייק במנוע Unreal 5/אתר רשמי, CD Projekt Red

למרות שאנחנו כאן בערוץ הגיימינג תמיד נעדיף הכרזות של משחקים חדשים על פני "משחק שכבר קיבלנו רק בגרסה נוצצת יותר", אנחנו לא חושבים שההכרזה הזו היא מהלך מיותר מצד CDPR. המשחק הראשון נחשב גם לבלעדי למחשב והוא מעולם לא שוחרר לקונסולות.

גרסה לפלייסטיישן 3 והאקס בוקס וואן הוכרזה, אך היא מעולם לא שוחררה. זה יצר מצב שבו נתח נכבד מכמות השחקנים שאוהבים את המותג פשוט פיספסו את ההרפתקאות הראשונות של גראלט מריוויה, וזו הדרך של CDPR לעזור להם להשלים פערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully