וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק הרביעי של The Witcher יתחיל טרילוגיה חדשה

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 21:39

נשיא CDPR מציין שלחברה יש תכניות גדולות עבור הסדרה וזוהי רק ההתחלה

רק במרץ האחרון חברת CD Projekt Red הכריזה שהיא מפתחת את המשחק הרביעי בסדרת The Witcher, וכעת המנכ"ל אדם קיצ'ינסקי מציין שהחברה מעוניינת לפתח עוד מספר כותרים נוספים בסדרה, אולי אפילו טרילוגיה חדשה.

קיצ'ינסקי נשאר במהלך ישיבת משקיעים השבוע על מצבה הפיננסי של החברה שם הוא ציין: "אנחנו מעוניינים לפתח יותר ממשחק אחד חדש בסדרה. שלושת המשחקים הראשונים היו הסאגה הראשונה, ועכשיו אנחנו עוד בשלבי הפקה מוקדמים של המשחק הראשון בסאגה החדשה של The Witcher".

The Witcher 4. CD Projekt Red, אתר רשמי
התמונה שפורסמה במהלך ההכרזה על המשחק הרביעי בסדרה/אתר רשמי, CD Projekt Red

נכון לעכשיו עוד לא נמסרו פרטי העלילה או תאריך השחרור של המשחק, אך מ-CDPR כבר נרמז בעבר שבמידה ויפתחו משחק חדש בסדרת The Witcher, העלילה לא תתמקד בדמותו של גראלט. תמונת הטיזר שנחשפה מראה לנו מדליון שאינו שייל לבית הספר לוויצ'רים ממנו ג'ראלט הגיע, כך שאנו מסיקים שהעלילה החדשה תתמקד בוויצ'ר אחר.

במהלך ההכרזה על המשחק החדש במרץ האחרון, CDPR אישרה את שיתוף הפעולה שלה עם חברת Epic Games והשימוש במנוע המשחק Unreal 5. מצד שתי החברות נמסר כי שיתוף הפעולה הזה לא יוביל את המשחק החדש בסדרה להיות בלעדי לפלטפורמת Epic Games Store במחשב האישי, והוא ישוחרר גם לפלטפורמת סטים.

טרילוגיית The Witcher זכתה להצלחה מאסיבית ובינלאומית ועזרה למקם את החברה בליגה של הגדולים בתעשייה. עבור רבים, המשחק השלישי בסדרה נחשב בעיני לאחת מיצירות העשור שעזרו להגדיר מחדש את חווית העולם הפתוח במשחקים. במהלך השנתיים האחרונות החברה זכתה לקבל ביקורות שליליות על ההשקה הבעייתית ומלאת הבאגים של סייברפאנק 2077/

CDPR אמנם תיקנה את רוב התקלות והבעיות במשחק, אך עדיין מדובר בטעם רע שנשאר למעריצים שלא בהכרח סלחו לחברה. ניתן רק לקוות כי בחברה למדו מטעויות העבר, והשותפות עם Epic Games ומנוע המשחק החדש יסייעו ל-CDPR לפתח וללטש את The Witcher 4 באופן סופי לפני ההשקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully