וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרק חדש בסאגה: משחק רביעי בסדרת The Witcher הוכרז

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 12:59

חברת CDPR מכריזה על המעבר למנוע המשחק של הדור הבא Unreal 5 ושותפות עם חברת Epic Games. כל הפרטים בפנים

חברת CD Projekt Red מכריזה על משחק רביעי בסדרת The Witcher שגם יפתח פרק חדש בסאגה באותה נשימה על שיתוף פעולה נרחב עם חברת Epic Games (מפתחת פורטנייט), ועל כך שהכותר החדש יפותח על מנוע המשחק של הדור הבא, Unreal 5, גם הוא בבעלותה של Epic.

זו ההצהרה כפי שפורסמה בטוויטר של CDPR: "אנחנו שמחים להכריז על הכותר הבא בסדרת המשחקים The Witcher שנמצא כעת בפיתוח ויחל פרק חדש בסאגה של המותג. מדובר בחדשות מרגשות מכיוון ואנחנו מבצעים מעבר בין מנוע המשחק REDengine ל-Unreal 5, ומתחילים שותפות אסטרטגית רב שנתית עם Epic Games".

השותפות הזו לא מכסה רק את תנאי הרישיון והשימוש במנוע המשחק, אלא גם היבטים טכניים בפיתוח המשחק ותמיכה בגרסאות עתידיות של Unreal. אנחנו עובדים ביחד עם המפתחים של Epic Games כשמטרה הראשית שלנו היא להתאים את המנוע לחווית העולם הפתוח". בנקודה זו פרטים נוספים כמו זמן הפיתוח או תאריך השיחרור לא זמינים".

נכון לעכשיו לא פורסמו פרטים נוספים, לא על תאריך השיחרור ולא על עלילת המשחק, אך לפי התמונה בטיזר ניתן לראות כי המדליון אינו שייך לבית הספר לוויצ'רים ממנו הגיע ג'ראלט - הדמות הראשית מהמשחקים וסדרת הטלוויזיה בנטפליקס. CDPR כבר ציינו בעבר שבמידה ויפתחו כותר רביעי בסדרה, הוא יתקיים באותו העולם The Witcher אך לא בהכרח יתמקד בדמותו של ג'ראלט, והטיזר שפורסם ככל הנראה מאשר את העובדה הזו.

מפותח בשיתוף עם Epic Games, אך לא בלעדי לחנות של Epic Games

מאז שחברת Epic Games פתחה את הפלטפורמה שלה למחשב האישי שתתחרה ב-Steam, היא משלמת סכומים נכבדים עבור בלעדיות למשחקים עבור המחשב האישי בפלטפורמה הפרטית שלה. מכיוון ופיתוח המשחק הוכרז במנוע Unreal 5, רבים תהו האם המשחק יהפוך לבלעדי במחשב האישי לפלטפורמה של Epic, אך מפתחי המשחק הרגיעו את המעריצים וציינו כי אין תכנונים לבצע מהלך שכזה, והוא יהיה זמין גם בפלטפורמת Steam.

חברת CDPR הוקמה בשנת 1994 והיא גם הבעלים של פלטפורמת המשחקים הדיגיטלית למחשב GOG.COM. המשחק הראשון שפיתחה היה The Witcher, ומאז טרילוגיית המשחקים זכתה להצלחה מאסיבית ובינלאומית ועזרה למקם את החברה בליגה של הגדולים בתעשייה. עבור רבים, המשחק השלישי בסדרה נחשב בעיני לאחת מיצירות העשור שעזרו להגדיר מחדש את חווית העולם הפתוח במשחקים.

דווקא במהלך השנתיים האחרונות החברה זכתה לקבל ביקורות שליליות על ההשקה הבעייתית ומלאת הבאגים של סייברפאנק 2077, ולמרות שהיא שחררה עדכון מאסיבי לאחרונה שמתקן את רוב התקלות והבעיות במשחק - עדיין מדובר בטעם רע שנשאר למעריצים שלא בהכרח סלחו לחברה. ניתן רק לקוות כי בחברה למדו מטעויות המעבר, והשותפות עם Epic Games ומנוע המשחק החדש יסייעו ל-CDPR לפתח וללטש את המשחק באופן סופי לפני ההשקה.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully