וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס "שוקלת ברצינות" את האפשרות לגיימינג בענן

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 14:14

בחברה מעוניינים להציע למנויים את אפשרות לשחק בכל רגע ובכל מקום, אבל אחרי הכישלון של גוגל ושירות ה-Stadia, ענקית הסטרימינג נוקטת בגישה הזהירה

חברת נטפליקס פתחה בשנה האחרונה את שירות הגיימינג שלה והיא מאפשרת למנויים גישה למשחקים קז'ואלים, בעיקר למובייל, ישירות מתוך האפליקציה. היא גם הכריזה על הקמת סטודיו לפיתוח משחקים משלהם, וכעת נראה ‏שהיא רוצה לקחת את הקונספט של גיימינג צעד אחד קדימה ולהשקיע בפלטפורמת ענן משלה.

סגן נשיא חטיבת פיתוח המשחקים של נטפליקס, מייק ורדו, התראיין במהלך השבוע בכנס TechCrunch וציין שבחברה מאוד מרוצים מהצעדים הראשונים שביצעו בעולמות הגיימינג: "אנחנו שוקלים ברצינות לחקור את האפשרויות של פלטפורמת גיימינג מתוך ענן שתגיע לכל מסך טלוויזיה או מחשב".

"אנחנו ננקוט באותה הגישה שנקטנו עם המובייל. אנחנו נתחיל באופן צנוע, ונבנה ונגדל משם. אני חושב שזה צעד שצריך להעשות תוך כדי שיח עם הצרכנים שכבר צורכים את השירותים של נטפליקס".

Netflix Gaming. נטפליקס, אתר רשמי
Netflix Gaming/אתר רשמי, נטפליקס

קצת קשה להתעלם מהעובדה שהחדשות הללו מגיעות בצל הסגירה של Stadia מתחילת החודש, פלטפורמת הגיימינג בענן של גוגל. גם לכך השיב ורדו וציין כי גיימינג בענן יספק "ערך מוסף" לשירותים הקיימים של נטפליקס, וציין כי מדובר במודל עסקי שונה.

"אנחנו לא מבקשים מכם להרשם לשירות שיחליף קונסולות, כך שמדובר במודל עסקי שונה. השאיפה היא שעם הזמן האפשרות לשחק מכל מקום תהפוך להרבה יותר נפוצה", ציין ורדו, והוסיף שנטפליקס כבר עובדת על 55 משחקים בלעדיים משלה שיגיעו לשירות בעתיד.

בזמן שגוגל ביססה את כל המודל העסקי שלה על גיימינג בענן ולמעשה ציפתה מהשחקנים להחליף את Stadia בקונסולות, נראה שבנטפליקס נוקטים בגישה קצת יותר זהירה. גם אם המהלך לא עבד לגוגל, זה לא אומר שהטכנולוגיה עצמה נכשלה. להיפך, רבים אף טוענים כי היא הקדימה את זמנה. לא מין הנמנע להסיק שככל שהזמנים יתקדמו השימוש בסטרימינג יהפוך להרבה יותר נפוץ ורחב - עד הרמה שקונסולות המשחק יהיו נחלת העבר. השאלה היא האם נטפליקס תצליח היכן שגוגל נכשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully