וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא דמות מצויירת": לשחקן של טרוור מ-GTA נמאס

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 16.10.2022 / 16:23

מעריץ ביקש מסטיבן אוג לשוב ולגלם את הדמות האייקונית, וזה לא נגמר בטוב

GTA V Next Gen Trailer/Rockstar Games

דמותו של טרוור פיליפס מ-GTA V היא אולי מהאהובות ביותר על המעריצים בהיסטוריה של המותג. בזמן שרוב השחקנים בשר-ודם במציאות שמגלמים את הדמויות הצבעוניות של רוקסטאר גאים בתפקידים שגילמו לאורך השנים, נראה שמשהו השתנה אצל סטיבן אוג, את הפסיכופת הרצחני שכולם אוהבים.

היוטיובר הוגו וואן פירסם סרטון בו הוא פנה אל סטיבן אוג דרך אפליקצית Cameo (המאפשרת למשתמשים לפנות אל שחקנים ומפורסמים ולבקש מהם סרטונים מבוימים אוו הקדשות אישיות תמורת תשלום). הוא דרש ממנו לחזור ולגלם את דמותו של טרוור פיליפס. הוא מסביר שזו לא הפעם הראשונה ושכבר פנה אל אוג בעבר בבקשה דומה, וכבר אז היה ניתן לראות את העצבים וחוסר הסבלנות לבקשה.

התגובה של סטיבן אוג לבקשה

"היי, כאן סטיבן אוג, אני מניח שאתה מכיר אותי בשם טרוור, שהוא דמות מצויירת, ואני בחיים האמיתיים". השיב אוג, ומשם צילם את הסצינה המבוקשת. זה מה שאירע לפני מספר חודשים, והשבוע הוגו מפרט על התקרית האחרונה שהייתה לו עם אוג. הפעם הדרישה הייתה לפנות אל ג'ייסון ולוסיה (שתי הדמויות שיככבו ב-GTA 6 ונחשפו בדליפת הענק האחרונה שחוותה רוקסטאר בחודש שעבר) וביקש להזהיר אותן "מהסכנות של וייס סיטי ומהשוטרים שנמצאים בנמל גלהורן" (אחד מהלוקיישנים במפת המשחק). הוא גם פירט בבקשה שאוג יכול להרגיש חופשי "להתפרע", במילותיו. אוג נענה פעם נוספת לבקשה, אבל התשובה ממש לא הייתה מה שהוגו ציפה לה.

"ובכן, ובכן ובכן ובכן ובכן...ג'ייסון... לוסיה... מה לעזאזל? הוגו מונטגו (היוטיובר) הטוב והיקר רצה שאעביר לכם הודעה. אז אתם יכולים להודות לו, או לא להודות לו, ולשאול 'למה לעזאזל אתה לי עושה את זה?'. אני אשאיר את זה עבור שיקול דעתכם. הוא רצה שאני אעביר את ההודעה הזו בתור טרוור, ואני כמובן לא טרוור. השם שלי הוא סטיבן, ואני שחקן בהחלמה". השיב אוג, אבל זה לא נגמר שם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
GTA V. Rockstar Games, אתר רשמי
"אני שחקן, לא דמות מצוירת": סטיבן אוג משיב/אתר רשמי, Rockstar Games

"אני בערך מבין את הכוונה, אבל בגדול אני לא באמת מבין את הכוונה, אתם מבינים למה אני מתכוון? זה לא אפשרי עבורי להיות דמות מצוירת. אני לא יכול להיות." כאן עצר הוגו את הסרטון והזכיר לצופים שאוג אישר את הבקשה באפליקציה והסכים לקבל את התשלום. הוא המשיך את הסרטון ואת התגובה.

"אני חושב שזה מיותר וזה חוזר על עצמו, אבל פ**, תראו אותנו, נוסעים ביחד, זה כיף. נכון? (צחוק מלגלג) בטח שכן. אבל הוגו רצה לוודא ששניכם זהירים בוייס סיטי. אני לא יודע מה זה וייס סיטי, אני חושב שזה משהו מ-GTA. אבל בכל מקרה תיזהרו מהשוטרים בנמל גלהורן. אני לא מבין את ההקשר. אבל אני אראה אתכם שם, כי אני דמות מצוירת, ואני אראה אתכם שם במשחק, כי שום דבר מזה לא אמיתי. איזה עולם מ***ן. תשמרו על עצמכם".

GTA V. Rockstar, אתר רשמי
גם השחקנים של מייקל ופרנקלין באפליקציה, אך להם עדיין לא נמאס מבקשות של מעריצים לחזור ולגלם את הדמויות האייקוניות/אתר רשמי, Rockstar

לאורך כל הסרטון היה אפשר לראות שאוג מזלזל בבקשה של היוטיובר, שבסך הכל ניסה "לחבר" את היקום של שני משחקי GTA בתור בדיחה ברשת. נציין שוב: סטיבן אוג לא היה חייב לקבל את התשלום ולאשר את הבקשה. בהשוואה, גם נד לוק ושון פונטו (מייקל דה סנטה ופרנקלין קלינטון, שני הגיבורים הנוספים מ-GTA V) רשומים באפליקציית Cameo. אך בניגוד לאוג, השניים משתפים פעולה עם המעריצים ונענים לבקשות. זה לא היה כך בעבר, ומסרטונים וראיונות עבר ניתן לראות שסטיבן גילם את הדמות בגאווה, ומשהו השתנה.

לפי מה שאוג אומר בעצמו: נראה שהוא בעיקר מעוניין להתנער מהדמות של טרוור ושיכירו אותו בתור שחקן מין המניין, ולא מי שמגלם "דמויות מצויירות", לטענתו. מאז ש-GTA V הוא כבר הספיק לגלם דמויות במתים המהלכים, סמוך על סול, ווסטוורלד, רכבת הקרח ועוד מספר הפקות. וכן, אי אפשר להתעלם מהעובדה שלפני GTA, לא הרבה הכירו את סטיבן אוג השחקן. נראה שהגישה הנוכחית של אוג היא שדמויות במשחקי מחשב הן "נחותות" לעומת הטלוויזיה, וחבל. האייקוניות של טרוור, ודמויות נוספות מעולם הגיימינג, מוכיחה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully