וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק שהיה בלעדי לסוני מגיע לאקס בוקס ול-Game Pass

מערכת ערוץ הגיימינג

15.9.2022 / 16:14

שירות המשחקים של מיקרוסופט מתהדר בשני כותרים ענקיים: Deathloop, שהיה אקסלוסיבי לפלייסטיישן למשך השנה הראשונה, ואססין קריד Odyssey

צפו בכל ההכרזות ל-Game Pass מתוך Tokyo Game Show 2022

Tokyo Game Show Xbox Stream 2022/Xbox

במהלך כנס Tokyo Game Show 2022 הוכרז ששירות ה-Game Pass של מיקרוסופט, שמציע למנויים ספריית משחקים רחבה ומגוונת, מתחדש בשני משחקים חדשים: Assassin's Creed Odyssey, שזמין כבר מעכשיו להורדה, ו-Deathloop, שיהיה זמין החל מה-20 בספטמבר.

Assassin's Creed Odyssey

המשחק של יוביסופט שוחרר בשנת 2018 שמתקיים בתקופת יוון העתיקה בשנת 431 לפני הספירה. השחקנים יוכלו אחת משתי דמויות: אלקסיוס וקסנדרה, שכירי חרב היוצאים למסע שמציג לנו את ההיסטוריה האלטרנטיבית לפי יקום אססין קריד. סגנון המשחק שומר על האלמנטים של האקשן וההתגנבות שהסדרה ידועה בהם, אך שם הרבה יותר דגש מבעבר על ז'אנר משחקי התפקידים. המשחק זמין להורדה כבר עכשיו ב-Game Pass לקונסולות האקס בוקס והמחשב.

Assassin's Creed Odyssey. Ubisoft, אתר רשמי
Assassin's Creed Odyssey/אתר רשמי, Ubisoft

Deathloop

המשחק שעד היום היה אקסקלוסיבי לסוני (בקונסולות. הוא שוחרר גם למחשב) מסיים את תקופת הבלעדיות שלו והוא נוחת בשירות של מיקרוסופט. משחק האקשן-התגנבות של Arkane ובת'סדה מציג טוויסט מיוחד בו השחקנים תקועים על אי מסתורי בלולעת זמן אין סופית שחוזרת על עצמה כל 24 שעות, והשחקנים נדרשים לחסל שמונה מטרות שונות על מנת לשבור אותה.

במידה וטרם שיחקתם ב-Deathloop, מדובר במשחק שבהחלט מצליח לשחק עם הנוסחא הקבועה של משחקי יריות שהפכה למעט רפטטיבית, ומומלץ במיוחד לחובבי הז'אנר. תוכלו לקרוא את הביקורת שלנו על המשחק בלחיצה כאן. המשחק יהיה זמין להורדה עבור קונסולות האקס בוקס והמחשב ב-20 בספטמבר.

Deathloop. Arkane, אתר רשמי
לחצו על התמונה על מנת לקרוא את הביקורת שלנו על Deathloop/אתר רשמי, Arkane

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully