וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא צרפת: "פריז תארח טורניר קאונטר סטרייק ב-2023"

מתן בנישי

12.9.2022 / 17:58

עמנואל מקרון מקיים את ההבטחה שלו מאפריל האחרון, ומכריז שמייג'ור BLAST Premier יתקיים השנה בעיר האורות. האם אליפויות העולם ב-Esports לצד האולימפיאדה בדרך?

טורניר המייג'ור הראשון של BLAST Premier במשחק קאונטר סטרייק Global Offensive לעונת 2023 תתקיים השנה במאי הקרוב בעיר בפריז, והידיעה הזו מגיעה ממקור מפתיע במיוחד: נשיא צרפת, עמנואל מקרון.

מקרון היה הראשון להכריז על המאורע החגיגי בטוויטר, ומספר דקות לאחר מכן גם החשבון הרשמי של BLAST אישר את הידיעה. זה יהיה אירוע המייג'ור הראשון של CS:GO שיתקיים בצרפת, אך לא יהיה אירוע הספורט האלקטרוני הראשון בעיר האורות, והיא כבר אירחה בעבר את אליפויות העולם ב-League of Legends או Dota 2.

"בשנה הבאה במאי, בעוד פחות מעשרה חודשים, המדינה שלנו תארח אירוע שחוגג עשור: טורניר המייג'ור של BLAST בקאונטר סטרייק, המייגור הראשון של CS:GO שצרפת תארח" ציין מקרון, והוסיף שהאירוע יתקיים באקור הוטל ארנה - היכל בעל יותר מ-20,000 מושבים, והמקום בו אירחו גם את אליפות העולם של LOL בשנת 2019.

מקרון מכריז: "פריז תארח את טורניר BLAST ב-2023"

מקרון הבטיח באפריל: "אליפויות העולם ב-Esports לצד המשחקים האולימפיים"

זו לא ההתבטאות הראשונה של נשיא צרפת לגבי עולם ה-Esports והגיימינג. רק באפריל האחרון מקרון ציין שהוא מעוניין להפוך את צרפת למדינה המזוהה עם פיתוח משחקים ואירועי ספורט אלקטרוני נוצצים. הוא גם ציין שבנוסף למייג'ור הוא מעוניין לקיים אירועי Esports יוקרתיים לצד המשחקים האולימפיים בשנת 2024. בהתחשב בעובדה שהמייג'ור הולך להתקיים בפריז, נראה שהוא מתכוון לעמוד בהבטחת הבחירות שלו.

אנחנו פה במערכת ערוץ הגיימינג אמנם לא מתיימרים להבין בפוליטיקה בצרפת, אך נראה שזו הדרך של מקרון לקרוץ לקהל הבוחרים הצעיר יותר. הצעירים בצרפת שרואים את הפוטנציאל העצום שעולם הגיימינג התחרותי מביא איתו. במהלך אוליפיאדת טוקיו 2020 התקיים טורניר Esports רשמי בשיתוף הוועד האולימפי וחברת אינטל במשחקים רוקט ליג וסטריט פייטר V.

כאמור, צרפת עצמה היא מעצמה בעולם הספורט האלקטרוני וכבר אירחה את ושלבי ההכנה והבתים של אליפות העולם ב-League of Legends בשנת 2015 בעיר פריז, וגם 4 שנים לאחר מכן את אירוע הגמר לשנת 2019 כשקבוצת FunPlus Phoenix הביסה את G2 Esports.

בשידורי BLAST Premier תוכלו לצפות בעברית מלאה בערוץ הגיימינג (61 בפרטנר, 63 בסלקום, ו-66 ב-HOT).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully