וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול אוף דיוטי יישאר זמין לפלייסטיישן. בינתיים

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 16:26

מנכ"ל אקס בוקס משחרר הצהרת הרגעה לשחקנים שחוששים מאיבוד המותג בפלייסטיישן

מאז ההכרזה על רכישת אקטיוויז'ן-בליזארד על ידי מיקרוסופט, סוני חוששת כי הבלעדיות העתידית של קול אוף דיוטי עבור קונסולת האקס בוקס עשויה לפגוע במכירות הפלייסטיישן. סוני טענה כי הפופולאריות של מותגים כמו COD הם אלה שבין היתר משפיעים על תהליך רכישות הקונסולה של השחקנים.

במהלך הסופ"ש האחרון שיחרר מנכ"ל אקס בוקס, פיל ספנסר, הצהרה בה הבהיר שלמיקרוסופט אין כל כוונה להפוך את קול אוף דיוטי למותג בלעדי לאקס בוקס, גם לאחר שחוזה התוכן הבלעדי של סוני עם אקטיוויז'ן יגיע לסיומו בעתיד.

Call od Duty Modern Warfare 2. Activision, אתר רשמי
שחקני הפלייסטיישן ימשיכו ליהנות מקול אוף דיוטי. אבל לכמה זמן?/אתר רשמי, Activision

ההצהרה של פיל ספנסר

זו ההצהרה של ספנסר עבור אתר The Verge: "הגשנו בינואר האחרון הסכם חתום ומסודר לסוני המתחייב שקול אוף דיוטי יהיה זמין בפלייסטיישן, עם תוכן דומה. מדובר בהסכם שתקף בעוד כמה שנים מעבר לחוזה הנוכחי שלי סוני (עם אקטיוויז'ן), וההצעה הזו חורגת הרבה מעבר להסכמים טיפוסיים של תעשיית המשחקים".

נראה שבמיקרוסופט מתכוונים להשוות את מאזן הכוחות ולאחר שחוזה התוכן הבלעדי של סוני ייגמר עם אקטיוויז'ן, קול אוף דיוטי יציע את אותו התוכן בדיוק עבור שתי הקונסולות. אך מילת המפתח בהצהרה הזו היא "בעוד כמה שנים". עוד כמה שנים בדיוק מיקרוסופט תכבד את ההסכם? לא בטוח בכלל. קיים סיכוי שכבר בסוף הדור הנוכחי מיקרוסופט תהפוך את היוצרות, ושחקנים שירצו לשחק בקול אוף דיוטי יאלצו לרכוש אקס בוקס.

ההצהרה הזו אמורה להרגיע מעט את שחקני הפלייסטיישן, לפחות לעכשיו. לא נראה שבעתיד הקרוב משחק כמו קול אוף דיוטי יהפוך להיות בלעדי. ספנסר כבר הצהיר בעבר כי אין לו כל כוונה "לפרק קהילות שחקנים", וצעד כמו בלעדיות למותג כמו זה יכולה רק לפגוע בהכנסות של מיקרוסופט, שתוכל להרוויח גם מקהל השחקנים של המתחרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully