וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאריך ההשקה של קול אוף דיוטי Warzone 2 דלף לרשת

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 11:02

מסמכים של אקטיוויז'ן מצאו את דרכם לרדיט וחשפו מתי ככל הנראה נקבל את כותר ההמשך לבאטל רויאל הפופולארי

כבר נחשפנו בחודשים האחרונים דרך הדו"חות הפיננסיים של אקטיוויז'ן לידיעה שהיא מתכננת להכריז על קול אוף דיוטי Warzone 2 עד סוף שנת 2022, וכעת התאריך ככל הנראה דלף לרשת מתוך מסמכים פנימיים של החברה.

המסמכים שדלפו לרדיט חשפו שהמשחק יושק ב-16.11, ביחד עם תאריכים ומשחקים נוספים של אקטיוויז'ן-בליזארד. פחות מחודש לאחר שאקטיוויז'ן תשחרר את Modern Warfare 2, ב-28.10.

אקטיוויז'ן תיארה לפני מספר חודשים את המשחק: ""כותר ההמשך של קול אוף דיוטי Warzone יספק את החוויה המתקדמת ביותר בהיסטוריה של המותג, והוא מתקדם כשורה בהובלת Infinity Ward. זו תהיה חווית משחק חינמית שתיבנה מהיסוד ביחד עם הכותר הראשי החדש הבא בסדרה, ושניהם יכללו חידושים מהפכניים כאשר ייחשפו במהלך השנה הקרובה".

זה אישר לנו ש-Warzone 2 יספק חווית המותאמת לדור הבא, ויהיה זמין עבור קונסולות הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series S\X בלבד. זאת אומרת שקונסולות הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן לא יתמכו. עוד דווח כי שחקנים לא יוכלו להעביר את כלי הנשק והאייטמים שברשותם מכותרים קודמים - מכיוון ומדובר בחוויית משחק חדשה לחלוטין.

Call of duty Warzone. Activision, אתר רשמי
קול אוף דיוטי Warzone 2: ככל הנראה ישוחרר בנובמבר הקרוב/אתר רשמי, Activision

Modern Warfare 2 ככל הנראה יהיה הפעם האחרונה שבה נראה כותר קול אוף דיוטי שישוחרר כל שנה. לפי הדלפות שונות, בכירים באקטיוויז'ן החליטו לאפשר לסדרה "לנשום" מעט על מנת ששלושת המפתחות שעובדות במקביל על הסדרה יוכלו ללטש ולשפץ את המשחקים, במיוחד לאחר ההשקה החלשה שלה זכה Vanguard, שספג השנה ירידה של 36% במכירות.

הפיתוח על גרסת המובייל של Warzone החלה לפני מספר חודשים והיא נמצאת כרגע זמינה ב-Early Access למספר שחקנים מצומצם ברחבי העולם. לפי הדיווחים, היא צפויה להשתחרר לאנדרואיד ול-iOS בספטמבר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully