וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שפספסנו: לספיידרמן כמעט היה מולטיפלייר

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 15:06

מודר חיטט בקבצי המשחק וגילה ש-Insomniac במקור תיכננה מצב אונליין, שלא נכנס לתוצאה הסופית

עכשיו שספיידרמן של סוני יצא למחשב (שאותו סיקרנו ואנחנו מאוד ממליצים), השחקנים סוף סוף יכולים לגשת לכל הקבצים הפנימיים ולגלות את כל מה שנשאר בקוד, ומעולם לא יצא לפועל במשחק המלא.

משתמש בטוויטר בשם DniweTamp חיטט בקבצי המשחק וראה ש-Insomniac עבדה במקור על מצב רשת בו שני שחקנים יוכלו לשחק אחד נגד השני, או נגד המחשב ביחד (PVP ו-PVE).

Spider-Man 2. Sony Playstation, אתר רשמי
Spider-Man 2/אתר רשמי, Sony Playstation

בקבצים ניתן לראות הערות ופניות עבור "שחקן 1" או "שחקן 2", ושתי הדמויות שהשחקנים ישחקן הן פיטר פארקר, ומיילס מורלס. לרשות השחקנים היו עומדות כל היכולות של שני הספיידרמנים.

DniweTamp פירסם גם את ההתייחסות של המשחק לניצחון של אחד השחקנים, וניתן לראות את הכיתוב "פיטר פארקר\מיילס מורלס הוא הספיידרמן הטוב יותר", בהתאם לשחקן שניצח.

מצב המשחק הזה אמור להיות נפרד מהקמפיין הראשי, ולא ברור האם הוא היה אמור להפתח לאחר נקודה מסויימת שאליה הגיעו השחקנים, או ב-DLC שהיה אמור להתווסף בעדכון.

Spider-Man 2. Sony Playstation, אתר רשמי
Spider-Man 2/אתר רשמי, Sony Playstation

לשחקני המחשב קיימת גישה הרבה יותר קלה לקבצי מערכת וקוד המשחק (כך למשל מתאפשרים פיתוחי מודים) וניתן לעלות על תגליות כמו זו. אנחנו מניחים שזהו פיצ'ר שתוכנן במקור, אך אנחנו מניחים שבגלל שדמותו של מיילס הופכת לספיידרמן רק בסוף המשחק, הוחלט לדחות את הרעיון עד לספיידרמן 2.

אנחנו מאוד משוכנעים ואפילו מצפים את לראות את הפיצ'ר במשחק הבא, שהוכרז לשנת 2023. בינתיים אנחנו עדיין מחכים שהיא תשחרר פרטים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully