וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת THQ Nordic מכריזה על משחק חדש של סאות' פארק

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

14.8.2022 / 11:09

בתום שידור תצוגת המשחקים המפיצה חושפת שהיא עובדת על כותר חדש של האנימציה הסאטירית של קומדי סנטרל

במהלך הסופ"ש האחרון המפיצה THQ Nordic קיימה שידור ברשת בו היא חשפה את כל המשחקים שלה, כמו Alone In The Dark או משחק חדש של בובספוג מכנס-מרובע, ולקראת סופו היא עשתה טיזינג למשחק עתידי של סאות פארק.

כשהשידור נגמר הופיעה על המסך הודעה כי למפיצה קיימים עוד 26 משחקים שעליהם היא עוד לא הכריזה. מיד לאחר מכן הספרה 26 נמחקה ונחשף בפנינו הלוגו של South Park Studios יחד עם סאונד של רנדי (אבא של סטן) שצועק "Hot Hot Hot!".

South Park Game. THQ Nordic, צילום מסך
רגע החשיפה בשידור של THQ Nordic/צילום מסך, THQ Nordic

בשנה שעברה טריי פארקר ומאט סטון, היוצרים של הסדרה המיתולוגית, רמזו שהם עובדים על משחק חדש. כמה חודשים לאחר מכן, נחשף שהחברה שעובדת על המשחק היא Question Games, שעזרה לפתח את שני המשחקים הקודמים של סאות פארק: The Stick of Truth ו-Fractured But Whole של חברת יוביוספט. סביר להניח שזהו המשחק המדובר שהוכרז בשידור של THQ Nordic.

סאות פארק לא זרה לגיימינג ומשחקים שמבוססים על הסדרה לא זרים בנוף: מאט וטריי ידועים בתור חובבי גיימינג ופרקים שלמים בסדרה הוקדשו וצחקו על התעשייה כולה, כשצחקו על אקס בוקס, Wii, מלחמת הקונסולות, EA ועוד שלל דוגמאות.

צפו בשידור המלא של THQ Nordic

שני המשחקים האחרונים שפותחו על ידי יוביסופט בעשור האחרון, The Stick of Truth ו-Fractured But Whole נחשבו למשחקי תפקידים וקיבלו ביקורות חיוביות ומשבחות.

משחקים בולטים יותר מהשנים הראשונות של הסדרה כוללים משחק יריות בגוף ראשון כמו "סאות פארק" מ-1999, בו השחקנים יכולים לשלוט בסטן, קייל קני או קרטמן שיצאו להציל את העיירה הנידחת מהתופעות והמפלצות שתוקפות אותה - כמו פרות ותרנגולי הודו משוגעים.

משחקים נוספים משנת 2000 המוקדמות היו "סאות פארק ראלי" שהיווה חיקוי משעשע של משחקי מירוצים כמו מאריו קארט, ו"Chef's Luv Shack" שנחשב למשחק מסיבות וכלל בעיקר מיני משחקונים חברתיים בסגנון של מריו פארטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully