וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק חדש של סאות פארק נמצא בשלבי פיתוח

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 8.1.2022 / 20:24

לפי מודעת הדרושים באתר הרשמי של המפתחת הכותר החדש יכיל אפשרות למשחק ברשת

טריי פארקר ומאט סטון, היוצרים של תכנית הסאטירה המיתולוגית סאות פארק, חשפו בחודש אוגוסט האחרון כי הם חתמו על הסכם שבו השניים יצרו סרטי ספין אוף ושאר תכנים בלעדיים עבור שירות הסטרימינג Paramount Plus, ורמזו שהם גם עובדים גם על משחק חדש.

מאז אותו ראיון באוגוסט השניים שמרו על דממת אלחוט, אך כעת נחשף לנו כי החברה שעובדת על המשחק המסתורי היא חברה קטנה בשם Question Games, שפיתחה כותרים כמו The Blackout Club ו-The Magic Circle.

לפי העמוד הרשמי של החברה, היא גם עזרה לפתח את סדרת Bioshock ואפילו את שני המשחקים הקודמים של סאות פארק: The Stick of Truth ו-Fractured But Whole של חברת יוביוספט.

המידע החדש מגיע אלינו באמצעות עמוד הדרושים הרשמי של Question Games, שם פורסם כי החברה מחפשת מעצב שלבים בכיר שיוביל את הפרויקט החדש, ולפי הדרישות נראה שמעוניינים בעובד עם ניסיון בפיתוח משחקי מולטיפלייר - כך שנרמז לנו למעשה שהמשחק יכיל אפשרות למשחק ברשת.

לפי הדרישות המשחק החדש יבנה באמצעות Unreal של חברת אפיק, אך לא יהיה מדובר במשחק שיהיה מיועד עבור הדור הבא בלבד, והוא אמור להיות מיועד עבור שחקני המחשב האישי וקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, והאקס בוקס וואן ו-Series X\S.

דרישות Question Games. Question Games, צילום מסך
דרישות התפקיד כפי שפורסמו באתר של Question Games/צילום מסך, Question Games

סאות פארק לא זרה לגיימינג ומשחקים המבוססים על הסדרה לא זרים בנוף: מאט וטריי ידועים בתור חובבי גיימינג ואפילו שילבו פרקים המתמקדים על קונסולות האקס בוקס וה-Wii לא אחת, בנוסף לפרקים הצוחקים על התעשייה כולה.

שני המשחקים האחרונים שפותחו על ידי יוביסופט בעשור האחרון, The Stick of Truth ו-Fractured But Whole נחשבו למשחקי תפקידים וקיבלו ביקורות חיוביות ומשבחות.

משחקים בולטים יותר מהשנים הראשונות של הסדרה כוללים משחק יריות בגוף ראשון כמו "סאות פארק" מ-1999, בו השחקנים יכולים לשלוט בסטן, קייל קני או קרטמן שיצאו להציל את העיירה הנידחת מהתופעות והמפלצות שתוקפות אותה - כמו פרות ותרנגולי הודו משוגעים.

משחקים נוספים משנת 2000 המוקדמות היו "סאות פארק ראלי" שהיווה חיקוי משעשע של משחקי מירוצים כמו מאריו קארט, ו"Chef's Luv Shack" שנחשב למשחק מסיבות וכלל בעיקר מיני משחקונים חברתיים בהשראת הסדרה.

South Park: The Fractured but Whole. יוביסופט, אתר רשמי
South Park: The Fractured but Whole של חברת יוביסופט/אתר רשמי, יוביסופט
South Park 1999. Acclaim Entertainment, צילום מסך
South Park מ-1999 של Acclaim Entertainment/צילום מסך, Acclaim Entertainment

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully