וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיקוי של God of War הוסר מהחנות של אקס בוקס

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 16:58

המשחק War Gods Zeus of Child הציג גרסה זולה ומגוכחת למותג האהוב של סוני

בזמן ששחקני אקס בוקס יכולים רק לחלום על לשחק את God of War על הקונסולה שלהם, קם משתמש ברשת שהחליט לעשות מעשה ולהביא את המשחק הבלעדי של פלייסטיישן למתחרה הנצחי. בערך.

חיקוי זול ומגוחך ביותר, בשם War Gods Zeus of Child עלה לחנות של אקס בוקס במהלך השבוע האחרון ועלה כ-5 דולר. הוא הוסר לאחר יומיים שבהם אתרי חדשות כבר הספיקו לדווח עליו ושחקנים ברשת כבר הספיקו להתנסות בו.

Microsoft Store. Microsoft, צילום מסך
עמוד המשחק בחנות של אקס בוקס/צילום מסך, Microsoft

סרטוני גיימפליי ברשת אפשר לראות שלא מדובר בפרוייקט מושקע במיוחד, וזה מתבטא בכל תחום: שחקנים שיתחילו את המשחק ימצאו את עצמם בזירה גנרית ומשעממת בזמן שהם מותקפים על ידי גלים בלתי נגמרים של אותו האוייב.

גם האנימציות במשחק שבורות ולא מתפקדות כראוי. ואנחנו לא מדברים רק על ההתקפות החינניות עם ה-Leviathan Axe, אלא על העובדה של"קרייטוס" אין בכלל אנימציה של הליכה לאחור והוא פשוט "מרחף" באוויר. גם הגאומטריה של המשחק שבורה ושחקנים יכולים גם לצאת מגבולות הזירה והמשחק עצמו (מה שנקרא, Out of Bounds).

War Gods Zeus of Child. Game Clips And Tips, צילום מסך
War Gods Zeus of Child/צילום מסך, Game Clips And Tips
Game Clips And Tips. Game Clips And Tips, צילום מסך
Game Clips And Tips/צילום מסך, Game Clips And Tips

אז איך המשחק הגיע לחנות של מיקרוסופט?

למי שתהה, המשחק פותח על ידי סטודיו בשם Dolaka Ltd במנוע Unity, ומצא את דרכו לחנות הדיגיטלית דרך ה-Xbox Creators Collection. מדובר בתכנית המיועדת למפתחים מתחילים שבה מיקרוסופט מאפשרת ליוצרים להעלות משחקים ללא הצורך באישורים והרגולציות הקבועות.

הסטודיו Dolaka Ltd יצר גם חיקוי בוטה במיוחד של Fall Guys בשם Dinasaur Falling Survival, שם השחקנים משחקים את דמותו של יושי מסופר מריו. חתיכת קרוסאובר. בזמן שהחיקוי של God of War הוסר, החיקוי של Fall Guys עדיין זמין להורדה (נכון לכתיבת שורות אלו).

Game Clips And Tips. Game Clips And Tips, צילום מסך
Game Clips And Tips/צילום מסך, Game Clips And Tips
Game Clips And Tips. Game Clips And Tips, אתר רשמי
Out of Bounds: יציאה מתוך גבולות המשחק/אתר רשמי, Game Clips And Tips
Microsoft Store. Microsft, צילום מסך
החיקוי של Fall Guys מאותו היוצר עדיין זמין לרכישה/צילום מסך, Microsft

כמו שאתם מבינים, מדובר במערב הפרוע של מפתחי המשחקים, ומידי פעם אפשר לראות תוצאות וחיקויים זולים שבדרך כלל אנחנו רואים רק בחנויות המובייל. רק בשבוע שעבר מנכ"ל אקס בוקס, פיל ספנסר, ציין שהמשחק שהוא הכי מצפה לשחק בו הוא God of War Ragnarök, אז עד מועד ההשקה בנובמבר נראה שהוא יאלץ להסתפק בזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully