וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק שמנכ"ל אקס בוקס הכי מחכה לו בלעדי לפלייסטיישן

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 15:15

פיל ספנסר מוכיח פעם נוספת שאין לו בעיות לפרגן למתחרים

זה לא חדש ששוק הקונסולות מתחלק לשתי מחנות: פלייסטיישן ואקס בוקס. ואי אפשר לומר שלאורך השנים הייתה שם אהבה גדולה. כל צד טען לעליונותו על השני, ולמרות שככל שהזמנים מתקדמים המונח "מלחמת הקונסולות" הופך ללא רלוונטי, עדיין קיימים לא מעט שחקנים שטוענים שהמותג שהם אוהבים הוא האופציה העדיפה.

למקרה שתהיתם, ההנהלות של סוני ומיקרוסופט לא בהכרח לוקחות צד בויכוח הנצחי הזה, ומעולם לא פחדו לפרגן למתחרה בעת הצורך. כמו למשל פיל ספנסר, מנכ"ל אקס בוקס, שציין בטוויטר כי אחד המשחקים שהוא הכי מחכה לשחק בהם בשנה הקרובה הוא God of War Ragnarök (שישוחרר בנובמבר הקרוב) - שכמו שאתם בוודאי יודעים, בלעדי לקונסולות הפלייסטיישן.

God of War Ragnarök. סוני, אתר רשמי
פיל ספנסר מצפה לשחק ב-God of War Ragnarök כשישוחרר בנובמבר הקרוב/אתר רשמי, סוני

עמוד הטוויטר של אקס בוקס פירסם במהלך היממה האחרונה פוסט שם שאלו את הגולשים על המשחק הראשון ששיחקו, המשחק האחרון ששיחקו, המשחק המועדף עליהם, המשחק שבו הם משחקים כרגע, המשחק שהם הכי מעוניינים לשחק בו בקרוב, והמשחק שהם היו מראים לאיש מערות.

ספנסר הגיב וענה: "המשחק הראשון הוא פונג, המשחק האחרון ששיחקתי היה Road 96, המשחק המועדף הוא Robotron: 2084, המשחק שמשחק כרגע הוא ההרחבה Hot Wheels ב-Forza Horizon, המשחק שאני הכי מעוניין לשחק בו הוא God of War Ragnarök, והמשחק שהייתי מראה לאיש מערות הוא Luminus".

הפירגון מגיע גם מהצד של סוני

ולפני שתקפצו לטעון על עליונותה של סוני ועל הבלעדיים שלה, קחו בחשבון שקורי בארלוג, הבמאי של God of War (2018) אמר בטוויטר רק לפני כחודש שהוא מחכה ומתרגש לקראת Starfield - המשחק של חברת Bethesda שנרכשה על ידי מיקרוסופט, שכבר הוכרז ככותר בלעדי באקס בוקס וב-Game Pass.

קורי ברלוג: "אני כל כך פ**** מתרגש לקראת Starfield. כשזה יוצא אני מפנה זמן בשביל לשחק"

המונח "מלחמת הקונסולות" מתחיל להתיישן ככל שהזמנים מתקדמים, והיריבות רבת השנים בין סוני לאקס בוקס הופכת לאט לאט לנחלת העבר. שתי החברות פועלות בדרכים שונות על מנת להגיע לקהל שחקנים שונה. פיל ספנסר, מנכ"ל אקס בוקס ציין בעצמו במהלך השנים האחרונות כי הוא כבר לא רואה בסוני תחרות, ונראה שהמונח נשאר רלוונטי בעיקר אצל המעריצים. וחבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully