וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוח טובה: אקס בוקס מפרגנת לשירות המנויים של סוני

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 18:37

נוקטת בגישה הבוגרת ומברכת את התחרות

אתמול בצהריים חברת סוני חשפה את שירות ה-PS Plus המחודש שלה, שהתאחד עם שירות ה-PS NOW וכעת מציע שלושה מסלולים שונים כאשר לכל אחד מהם הטבות שונות - ושמה אותה כמתחרה לאקס בוקס ושירות ה-Game Pass שלה.

זה לא לקח הרבה זמן, ומספר שעות לאחר ההכרזה פורסם פוסט בעמוד הטוויטר של אקס בוקס שהפגין תמיכה ופרגון על השירות של סוני, וכמובן קידמו את השירות שלהם על הדרך.

"אנחנו אוהבים אפשרויות! שחקו במשחקים חדשים ביום ההשקה שלהם, משחקים שוברי קופות ואינדי, משחקים מבית אקס בוקס סטודיוז, EA Play, ועוד"...

סוני או פלייסטיישן אמנם לא מוזכרות באופן ישיר בטקסט, אבל ההכרזה, הטיימינג והקונטקסט מאתמול לא משאירים יותר מידי מקום לספק. כידוע, אקס בוקס תחת המנכ"ל פיל ספנסר לא חוששת מתחרות, והיא אף מעודדת אותה לא מעט.

ספנסר כבר הצהיר יותר מפעם אחת שמבחינתו "מלחמת הקונסולות נגמרה" בדור החדש והוא אינו רואה יותר את סוני כמתחרה ישירה של מיקרוסופט ואקס בוקס.

למרות ששחקני הפלייסטיישן האדוקים מביעים התלהבות על PS Plus המחודש של סוני, קיימת גם לא מעט ביקורת, בעיקר על כך שסוני הבהירה כי משחקים חדשים לא יגיעו ביום ההשקה שלהם לשירות -בניגוד ל-Game Pass של מיקרוסופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully