וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטרימר שפיתח משחק NFT כי נמאס לו מהחברות הגדולות

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 14:52

לד"ר דיסריספקט נמאס מקול אוף דיוטי והוא מציע תחלופה. תכירו את Deadrop: באטל רויאל שיתמוך בטכנולוגיית בלוקצ'יין. האם יילך בדרך של אותן החברות מהן הוא מתנער?

Deadrop. Midnight Society, אתר רשמי
Deadrop: המשחק שאחד הסטרימרים הגדולים בעולם אחראי על הפיתוח שלו/אתר רשמי, Midnight Society

במהלך השנה האחרונה אחד הסטרימרים הגדולים ביותר ברשת, ד"ר דיסריספקט, שמוכר בעיקר בתור שחקן משחקי באטל רויאל כמו PUBG, קול אוף דיוטי, Apex Legends ופורטנייט הצהיר שנמאס לו מהכותרים הקיימים בשוק - ומצהיר שהוא ינהל סטודיו לפיתוח משחקים חדש בשם Midnight Society.

את הסטודיו הקים ד"ר דיסריספקט ביחד עם רוברט בולינג, מי שהיה מנהל הקהילה ב-Infinity Ward (אחת משלושת המפתחות שאחראיות על כותרי קול אוף דיוטי, וזו שפיתחה לראשונה את המותג בשנת 2003) וקווין דלהויו - שעבד במשך כמעט עשור ב-343 Industries (מפתחת Halo בשנים האחרונות).

הדוקטור הטוב הודיע שהמשחק הראשון של הסטודיו החדש קיבל את שם הקוד "Project Moon", שיפותח כמשחק "טריפל איי בז'אנר הבאטל רויאל". ואם כל זה לא הספיק, עוד הוכרז ש-Project Moon יהיה משחק שיתבסס על טכנולוגיות בלוקצ'יין ו-NFT - למרות הביקורת השלילית והירידה בערך בחודשים האחרונים.

צפו: הצצה ראשונה ל-Deadrop

במהלך סוף השבוע האחרון הרגע הגדול הגיע, וקיבלנו את החשיפה הראשונה שלנו למשחק המסתורי שגם קיבל שם רשמי - Deadrop. גרסת דמו ראשונית שלו זמינה כעת להורדה חינמית, והשחקנים יכולים להתנסות ולהתרשם מהתוצאות עד עכשיו.

הדמו הראשוני מציג לנו יקום אלטרנטיבי של כדור הארץ בשנת 2020 פוסט אפוקליפטית - כ-40 שנים לאחר שמלחמת אקלים השאירה את העולם בחורבן. הדמו מציג מספר שלבים בסיסיים ואת האווירה הקודרת והאפילה של המשחק, בנוסף למערכת ירי בסיסית, שעוד זקוקה לליטושים רבים.

מדובר בגרסה ראשונית של המשחק שנמצאה בפיתוח כמה חודשים ספורים בלבד, כך שממש לא מדובר במשחק קוהרנטי ומלא אלא בתצוגת יכולות בלבד. שחקנים וסטרימרים רבים התנסו במשחק במהלך סוף השבוע האחרון. רובם שיבחו את Deadrop על הגרפיקה והאווירה, וציינו שמדובר בהתחלה מבטיחה.

נכון לעכשיו עוד לא קיבלנו פרטים נוספים, אבל המפתחים ב-Midnight Society מבטיחים גרסה שחיקה כמו זו כל 6 שבועות, שתהיה זמינה עבור השחקנים שיוכלו לשחק ולצפות בהתקדמות הפיתוח בעצמם.

המשחק שנועד לתת פייט לחברות הגדולות

הצורך של ד"ר דיסריספקט לפתח משחק באטל רויאל משלו הגיע לאחר שהביע חוסר שביעות רצון מצד המשחקים המוצעים בשוק ומהחברות הגדולות. הוא טען שמשחקים רבים משוחררים במצב "שבור" וכי החברות לא טורחות לתקן את הבאגים ולהקשיב לקהילה באופן מספק, כשהעיקרי בהם הוא קול אוף דיוטי Warzone של חברת אקטיוויז'ן.

טענה נוספת הייתה שהדגש העיקרי של החברות הוא על החנויות הדיגיטליות ועל התוכן בתשלום שמוצע לשחקנים. אפשר לטעון שמדובר בסוג של צביעות: ד"ר דיסריספקט התלונן על התוכן בתשלום במשחקים, אך מנגד, Deadrop יתמוך בבלוקצ'יין ו-NFT, הנחשבים עבור רבים כתרמית.

2023 תהיה שנה מאוד קריטית עבור תחום הקריפטו וה-NFT, ומספר חברות כבר התחילו לתפוס עמדות ברורות לגבי הנושא. רק בשבוע שעבר Mojang (מפתחת Minecraft) ו-Epic Games (מפתחת פורטנייט) תפסו עמדות שונות ומנוגדות.

אז נראה שהד"ר בחר בגישה של בנדר מפיוצ'רמה ("אני לא צריך אתכם, אני אבנה פארק משלי. עם בלאק ג'ק ו****), אך האם ההמתנה באמת תשתלם והמשחק יצליח להוות תחליף ראוי שהשחקנים יקבלו בחיבוק? נצטרך לחכות ולהמתין בסבלנות.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג
  • NFT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully