וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק The Last of Us דלף (בפעם השלישית) לרשת

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 14:46

זה שוב קורה ל-Naughty Dog: סצינת הפתיחה של המשחק דלפה לרשת חודשיים לפני ההשקה

צפו בטריילר של The Lasr of Us Part 1 Remake

The Last of Us Part 1 Remake/Naughty Dog, Playstation

חברת Naughty Dog הכריזה בחודש שעבר בכנס ה-Summer Game Fest על הרימייק למשחק The Last of Us, שיצא במקור לפלייסטיישן 3 ב-2012, אך מאז זכה לגרסת Remastered מחודשת שיצאה גם לפלייסטיישן 4.

תאריך השיחרור של הרימייק הוכרז לתחילת ספטמבר הקרוב, אך נראה שכחודשיים לפניי ההשקה ב-Naughty Dog נאלצים להתמודד עם תמונות וסרטוני משחקיות שדלפו לרשת ועלו לפורומים ואפליקציות חברתיות כמו Imgur. בחברה עלו על התקרית מהר, ודאגו להסיר את התוכן החסוי. תוכלו לראות לינק שנשאר זמין בלחיצה כאן (נכון לכתיבת שורות אלו).

זו לא הפעם הראשונה, או השנייה שזה קורה

כל התמונות והסרטונים היו מסצינת הפתיחה של The Last of Us והציגו גרפיקה משופרת ומלוטשת כפי שסוני כבר הציגה לנו בטריילרים. זו לא הפעם הראשונה ש-Naughty Dog מתמודדת עם הדלפות שנוגעות למותג, וההכרזה על המשחק ב-Summer Game Fest האחרון נהרסה מכיוון והרימייק דלף לרשת מספר שעות לפני שהטקס התחיל.

גם לפני שנתיים, חודשיים לפניי שמשחק ההמשך The Last of Us 2 הושק, דלפו פרטי עלילה שגרמו לסערה ברשת, מה שגרר בפועל לפיצול של קהילת המשחק לשתי מחנות. אלו שאוהבים את המשחק וטוענים כי מדובר ביצירת מופת שאין שנייה לה, ואלו החושבים כי מדובר בביזיון שלא מכבד את המקור. הסערה סביב הנושא הייתה כה גדולה, שלא מעט שחקנים (כהרגלם) תקפו באופן אישי את ניל דרוקמן, במאי המשחק.

The Last of Us Part II. סוני, אתר רשמי
פיצל את הקהילה וגרר סערה ברשת: The Last of Us Part II/אתר רשמי, סוני

התגובות ברשת לגבי הרימייק של The Last of Us היו מעורבות, ושחקנים רבים טענו כי מדובר בעוד ניסיון של סוני לסחוט כסף מצד השחקנים, טענה שאותה הדף אחד ממפתחי המשחק שציין כי מדובר באחד הפרויקטים המושקעים והמוקפדים שבהם עבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully