וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרתי Roblox נפרצו, ההאקרים הדליפו מידע אישי ודרשו כופר

מערכת ערוץ הגיימינג

20.7.2022 / 13:55

כתובות מייל ופרטי זיהוי של משתמשים פורסמו בפורומים ברשת, ההנהלה מסרבת לשתף פעולה עם הדרישה

Roblox. Roblox, אתר רשמי
Roblox/אתר רשמי, Roblox

Roblox היא פלטפורמה אונליין המעניקה למשתמשים את כל הכלים על מנת שיוכלו ליצור משחקים ואינטרקציות משלהם, ומאפשרת להם לבצע מונטיזציה על התוכן. היא זוכה למיליוני משתמשים מידי יום (מבוגרים וילדים כאחד), ואפילו חברת ספוטיפיי והקימה אי מטאוורס משלה באמצעות הפלטפורמה.

במהלך היממה האחרונה נראה ששרתי Roblox ספגו מתקפה מצד האקרים, שפרסמו בפורומים של Motherboared מסמך פנימי המכיל פרטים של העובדים ויוצרי התוכן השונים, בניסיון לסחוט את החברה - כך נרשם בפוסט בפורומים ובהצהרה ששוחררה מצד Roblox.

Roblox. Roblox, אתר רשמי
Roblox/אתר רשמי, Roblox

הקובץ שוקל כ-4 ג'יגה ומכיל פרטים אישיים של עובדים ויוצרי תוכן והמשחקים שלהם - כמו כתובות מייל ופרטי זיהוי שונים, ולפי החשד הקובץ ככל הנראה נגנב מאחד עובדי החברה. מצד הנהלת Roblox נמסר: "המסמכים נגנבו בניסיון לסחוט את החברה, אך אנו לא משתפים פעולה".

"פעלנו בנושא ברגע שעלינו על התקרית והתייעצנו עם מספר גופי אבטחה שהדריך את צוותי האבטחה שלנו איך לשפר את מערכות המידע שלנו על מנת למנוע אירועים דומים שכאלה בעתיד".

מדובר בתקרית מטרידה במיוחד לענקית המשחקים, שמוערכת בשווי של 68 מיליארד דולר, במיוחד נוכח העובדה שכמו מיינקראפט או פורטנייט, הפלטפורמה מיועדת ומשווקת עצמה עבור ילדים - ולפי ההערכות כחצי מאוכלוסיית הילדים בארה"ב צורכת ומשתמש בפלטפורמה.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
Roblox. Roblox, אתר רשמי
Roblox/אתר רשמי, Roblox

זו לא הפעם הראשונה ש-Roblox תחת מתקפה: לפניי כשנתיים האקר הצליח לשחד עובד פנימי של החברה שיעניק לו גישה למידע על כמה מהמשתמשים הפופולאריים ביותר בפלטפורמה, והצליח להשיג שליטה על אותם חשבונות.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully