וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בפיפ"א: סאם קר מככבת לצד אמבפה על עטיפת המשחק החדש

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 8:45

חברת EA מכריזה בצעד היסטורי על שחקנית שתככב על העטיפה ועל הצטרפותה של ליגת הנשים למצב האוליטימייט טים הפופולארי

FIFA 23. EA SPORTS, אתר רשמי
לראשונה בפיפ"א: שחקנית מליגת הנשים מככבת על עטיפת המשחק/אתר רשמי, EA SPORTS

כמיטב המסורת השנתית, חברת EA חשפה בפנינו אתמול בערב את העטיפה לקראת פיפ"א 23, והשנה היא מכריזה בצעד היסטורי שלצד שחקן פריס סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, תככב גם החלוצה מצ'לסי, סאם קר. השניים יככבו על גרסת ה-Ultimate Edition של פיפ"א השנה, ומדובר בפעם הראשונה שבה שחקנית מככבת על עטיפת המשחק.

ההופעה של סאם קר לצד אמבפה מסמנת ככל הנראה את הצטרפותה של ליגת הסופר ליג לנשים למצב האולטימייט הפופולארי של EA, שמאפשר לשחקנים לבנות את קבוצת החלומות שלהם. נכון לעכשיו EA מתכננת לחשוף את פיפ"א 23 בטריילר חדש ביום רביעי הקרוב (מחר, ה-20.7) ולספק פרטים נוספים בהמשך.

עד היום ליגת הנשים לא הייתה כלולה בפיפ"א, אך שחקנים כן יכלו לשחק עם נבחרות הנשים במצבי הקיק אוף, פרו קלאבס, או ה-Volta (כדורגל רחוב). מצד מת'יו לפרנייר, מפיק בכיר בפיפ"א נמסר: "זו תהיה השנה הכי מכילה של פיפ"א אי פעם שתספק חוויה חדשה שתפנה עבור עוד אוהדי כדורגל ברחבי העולם. אנחנו כאן בפיפ"א מחוייבים לבנות חוויה שיוויונית שתעזור לכדורגל הנשים לפרוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

שריינו ביומנים: EA תחשוף את פיפ"א 23 ביום רביעי ה-20.7 בשעה 19:00

זו תהיה השנה השלישית ברציפות שבה אמבפה מככב על עטיפת פיפ"א וככל הנראה יהיה גם השחקן האחרון שיעשה זאת, מכיוון ורק בחודשים האחרונים נודע לנו כי פיפ"א ו-EA נפרדות וחברת המשחקים תצא לדרך עצמאית עם כותר EA Sports FC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully