וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפתחת של Apex Legends עובדת על סינגל פלייר חדש

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 17:06

משחק יריות חדש ביקום של משחק הבאטל רויאל הפופולארי נמצא בפיתוח, והציפיות ל-Titanfall 3 מתחדשות

Respawn, המפתחת של משחק הבאטל רויאל הפופולארי Apex Legends ומשחק הסטאר וורס שזכה לביקורות משבחות Star Wars Jedi: Fallen Order עובדת על משחק סינגל פלייר חדש, וכמו לא מעט פרויקטים עתידיים, אנחנו נחשפים לידיעה הזו דרך מודעת דרושים שהחברה פרסמה באתר הרשמי שלה.

הכותר החדש צפוי יפותח להתקיים ביקום של המשחק Apex Legends (שהוא בעצמו משחק המתקיים ביקום של סדרת Titanfal, כותר פופולארי אחר של Respawn) ומתואר בתור "חווית סינגל פלייר חדשה שתהווה 'מגרש משחקים' חלומי למפתחים המעוניינים לחדש, ומתאפשר בזכות היקום הייחודי שבו המשחק מתקיים".

Apex Legends. EA, Respawn, אתר רשמי
Respawn מפתחת משחק סינגל פלייר חדש ביקום של Apex Legends/אתר רשמי, EA, Respawn

האם מדובר בכותר השלישי בסדרת Titanfall?

חברת Respawn הוקדמה על ידי ג'ייסון ווסט ו-וינס זמפלה, הנחשבים לפליטי Infinity Ward, המפתחת המקורית של קול אוף דיוטי ונחשבים גם ליוצרי הסדרה המקוריים. החברה נרכשה על ידי EA לפני כמספר שנים, אך אפשר לומר בביטחון שבין כל מפתחות הטריפל איי הגדולות, החברה מצליחה לעשות חסד ולספק כותרים מספקים בהחלט, ללא תלונות רבות מצד השחקנים. בטח בהשוואה לחברה שרכשה אותה.

ההצלחה המתמדת של Apex Legends מדברת בעד עצמה, ורבים מהשחקנים תוהים האם המשחק המדובר הוא הכותר השלישי בסדרת Titanfall, שזכה לקהילת שחקנים אדוקה ולמעמד קאלט (במיוחד מאז שחזר לפלטפורמת סטים בשנת 2020). בעבר האקרים אף פרצו לשרתי Apex Legends ופתחו בקמפיין שבו דרשו להציל את שרתי המשחק של Titanfall 2, ולא מעט שחקנים דרשו מ-Respawn לפתח משחק שלישי בסדרה.

כאמור, שני המשחקים מתקיימים באותו היקום. למעשה כש-Apex Legends הוכרז לראשונה הוא הוגדר בתור "משחק באטל רויאל ביקום של Titanfall", וקיים הסיכוי המאוד סביר שמדובר בסופו של דבר במשחק סינגל פלייר של Apex, אך החזרה של Respawn לאותו יקום ולפיתוח משחק עלילתי מסקרנת בהחלט.

Titanfall 2. EA, Respawn, אתר רשמי
Titanfall 2/אתר רשמי, EA, Respawn

Respawn עובדת בימים אלו גם על שלושה כותרים חדשים של סטאר וורס, כאשר אחד מהם הוא משחק ההמשך Star Wars: Jedi Survivor שנחשף לפני מספר חודשים. המשחק השני הוא משחק יריות בגוף ראשון, והשלישי הוא משחק אסטרטגיה בשיתוף פעולה עם Firaxis Games.

Star Wars Jedi Survivor. EA, Respawn, אתר רשמי
Respawn עובדת על שלושה משחקים ביקום של סטאר וורס: Star Wars: Jedi Survivor/אתר רשמי, EA, Respawn
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully