וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתרון להאקרים: שרתים מותאמים אישית ב-Titanfall 2

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 13:03

השחקנים סובלים כבר חודשים ארוכים מצד התקפות והשבתות על שרתי המשחק, והקהילה מציעה את הפתרון שלה לאחר שחברות EA ו-Respawn נטשו את הכותר

הכותר Titanfall 2 של חברת EA ו-Respawn Entertianment אמנם לא נחשב למשחק חדש והוא ראה אור ב-2016, אך מאז שהוא שוחרר לפלטפורמת סטים במחשב האישי ביוני 2020 הוא זכה לתמיכה ולקהילת שחקנים חדשה שהחייתה את המותג.

השנה האחרונה לא הייתה קלה בכלל לקהילת המשחק, והיא סובלת ממתקפת האקרים שמשביתה ומקריסה את שרתי המשחק באופן קבוע ולא מאפשרת לשחקנים להנות ממשחק היריות. כעת הישועה מגיעה מחשבון טוויטר בשם Save Titanfall, שמציע לשחקנים פתרון - שרתי משחק מותאמים אישית.

Titanfall 2 קם מין המתים לאחר זכה לקהל שחקנים חדש מאז ששוחרר בפלטפורמת סטים ביוני 2020

Titanfall 2. EA, Respawn, אתר רשמי
Titanfall 2/אתר רשמי, EA, Respawn

שרתי המשחק המותאמים אישית קיבלו את הכינוי Northstar, והם יאפשרו לשחקנים לשחק במצב האונליין של Titanfall 2 ללא החשש שיתקלו בהאקרים שישביתו את שרתי המשחק, מכיוון ולפי המפתחים, אותם האקרים יצטרכו לאתר את כתובת ה-IP של אותם שרתים, משימה שתהיה בלתי אפשרית עבורם בשרתים החדשים.

"לא מעט שחקנים שואלים אותנו אם יהיה ניתן 'להפסיק את המתקפות', והתשובה הקצרה היא שכן. תוקף שיהיה מעוניין להשבית את השרת יצטרך לעשות זאת על ידי איתור כתובת ה-IP של השרת, ויהיה בלתי אפשרי לעשות זאת במשחקים פרטיים שלא ירוצו על השרת הראשי".

זו לא הפעם הראשונה שאנו שומעים מצד קבוצת Save Titanfall, ולפני מספר חודשים נפרצו השרתים של Apex Legends, ושחקנים שהתחברו למשחק קיבלו את ההודעה "Save Titanfall" שהפניתה לאתר הקבוצה, שם הוסבר בפירוט על מצב המשחק נוכח מתקפת ההאקרים. נראה ששרתים מותאמים אישית היא הפתרון שקהילת המשחק הצליחה למצוא לעצמה.

חשוב לציין כי ש-Save Titanfall היא קבוצת שחקנים ומפתחים בקהילה שאינם קשורים ישירות ל-EA או Respawn, ולמרות שמדובר ביוזמה פיראטית, זו למעשה הדרך היחידה של השחקנים לשמר את המשחקים כאשר הם לא כבר אינם נתמכים על ידי החברות.

"Save Titanfall" - ההודעה ששחקני Apex Legends קיבלו בתוך תפריטי המשחק

Apex Legends Save Titanfall. VG247, אתר רשמי
Apex Legends Save Titanfall/אתר רשמי, VG247

בעיית ההאקרים הפכה לחמורה עוד יותר במשחק Titanfall הראשון, וחברת Respawn נאלצה להסיר אותו מהחנויות הדיגיטליות ושירותי ההרשמה של חברת EA כבר בתחילת החודש. מאז ששוחרר הבאטל רויאל Apex Legends, חברות EA ו-Respawn משקיעות את מירב המאמצים שלהן בתחזוקה שלו, והן נטשו את הכותרים.

לא מדובר בהחלטה מפתיעה: משחק כמו Apex Legends תואם יותר למצב הנוכחי בתעשייה: הוא נחשב למשחק באטל רויאל חינמי המבוסס על מודל Season Pass, ובהשוואה משחקים כמו Titanfall הם משחקי יריות ללא מצב באטל רויאל או חנויות דיגיטליות נלוות - מה שהופך אותם לפחות רווחיים.

מדובר בעוד מקרה שבו קהילות המשחקים מוצאות את הפתרונות לבעיות שהחברות הגדולות לא מטפלות בהם, בין אם מדובר בשיקולים כלכליים או למשחק שעבר זמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully