וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג מטורף: טים פיינסט הישראלית בדרך ל-Pinnacle CUP

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 20:36

קבוצת הקאונטר סטרייק של ארגון ה-eSports המקומי הוזמנה לטורניר עם השמות הגדולים ביותר בסצינה על פרסים בשווי 250,000 דולר

קבוצת הקאונטר סטרייק של טים פיינסט, ארגון ה-eSports הישראלי, הוזמנה להשתתף בתחרות הבינלאומית Pinnacle Cup Championship 2022 אשר תתקיים בלונד, שוודיה בין התאריכים 8-11.6.

ההזמנה לטורניר היא עקב ההתפרקות של קבוצת Copenhagen Flames, שפרצה במייג'ור ה-PGL האחרון, ומכרה את שני הכוכבים הגדולים בקבוצה - nicoodoz ו-roeJ's, שעברו ל-Fnatic.

קבלת ההזמנה לתחרות מציבה את פיינסט בשורה אחת יחד עם כמה מהקבוצות הגדולות בתעשייה ועם שמות כגון Astralis, Heroic, Fnatic, MIBR ו-Imperial. לפיינסט יש להטביע את חותמה בזירת ה-Esports הבינלאומית בעזרת הופעה טובה בתחרות.

התחרות תתנהל במתכונת LAN כאשר שמונה קבוצות הוזמנו לשוודיה להתחרות לעיניי קהל ב-Sparbanken Skane Arena . במקביל, האירוע ישודר גם בערוץ הטוויץ' של מארגני התחרות. עבור פיינסט מדובר בהישג חסר תקדים, שכן הארגון יתמודד לראשונה באירוע LAN מול כמה מהקבוצות הטובות בעולם על פרסים כספיים בשווי 250,000 דולר.

רוביק מילקיס, Chief Gaming Officer אמר על ההישג: "הצבנו לעצמנו מטרות מדויקות ובנינו מערכת מקצועית בשביל להשיג אותן וכבר היום אנו קוצרים את הפירות מוקדם מהצפוי. אני גאה מאוד בשחקנים שלנו שלא עוצרים ומביאים הישגים בזה אחר זה ועובדים מסביב לשעון על מנת להגיע לרמות הגבוהות ביותר."

זהו אינו ההישג היחיד של קבוצת ה-CS:GO של הארגון, כאשר רק לפני כעשרה ימים הקבוצה זכתה בטורניר אונליין (גם הוא מבית Pinnacle) וזכתה בפרס כספי בסך 80,000 - הסכום הגבוה ביותר בו קבוצה ישראלית זכתה אי פעם בטורניר בחו"ל.

המומנטום החיובי בו נמצאת הקבוצה הקפיץ אותה גם במעלה הדירוג כאשר כרגע פיינסט ממוקמת במקום ה-16 באירופה וה-29 בעולם, הדירוג הגבוה ביותר של ארגון המייצג את ישראל בתחום. החברה ישראלית ומשרדי החברה ממוקמים בתל אביב, אך בסגל הפעיל שלה כיום אפשר למצוא רק שחקן ישראלי אחד - הקפטן גיא Anarkez טרכטמן. שאר חברי הקבוצה הם שחקנים שוודים ושחקן נוסף מאסטוניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully