וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים פיינסט זכתה בגביע Pinnacle וב-80,000 דולר

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 29.5.2022 / 16:05

קבוצת הקאונטר סטרייק קובעת שיא חדש, וזוכה בסכום הגבוה ביותר אי פעם עבור מועדון ישראלי

קבוצת הקאונטר סטרייק של טים פיינסט, ארגון ה-eSports הישראלי השתפפה במהלך השבת בטורניר Pinnacle הרביעי הבינלאומי וקטפה את המקום הראשון, בנוסף לכספי הזכייה בשווי 80,000 דולר - הסכום הגבוה ביותר בו קבוצה ישראלית זכתה אי פעם בטורניר בחו"ל.

פיינסט התחרו בגמר מול קבוצת Eternal Fire שתחילה נתנה פייט רציני בחצי הראשון של הגמר, שהובילה עם 16 נצחונות על הקבוצה הישראלית וניצחה את Overpass, המפה הראשונה, במאזן של 16-9. פיינסט חזרו לחיים במפה השנייה, Vertigo, וסיימו את הסיבוב השני במאזן של 16-6.

הסיבוב השלישי והאחרון היה ב-Dust2 הקלאסי ונחשב לסיבוב המותח ביותר בו שתי הקבוצות נתנו את כל מה שיש להם, אך לבסוף פיינסט הצליחה לגבור על Eternal בתוצאה של 14-16, ולזכות בגמר הגדול.

קפטן הקבוצה גיא "anarkez⁠" טרכטמן מסר לאחר הגמר: "קשה לתאר את הרגע הזה של אחרי הניצחון של אתמול, עבדנו קשה בשביל רגעים כאלה אבל זו רק ההתחלה, מכוונים קדימה ורוצים להגיע לרמות הכי גבוהות שאפשר. תודה רבה על התמיכה האדירה של כולם, מעריך כל אחד ואחד מכם. תודה לפיינסט, משפחה אחת."

מנכ"ל פיינסט, רתם קמר מסר: "מדובר בהישג חסר תקדים ב-eSports הישראלי ובוודאי לקבוצה שלנו. ההישג הוא פרי השקעה רבה של השחקנים והצוות המקצועי ומגיע להם את כל הברכות לכך. זכינו לתמיכה של עשרות אלפי אוהדים במהלך הטורניר ואנחנו נמשיך להשקיע את המשאבים כדי להביא עוד הישגים."

מדובר בהישג מרשים במיוחד לאור העובדה שפיינסט התמודדה מול קבוצות בולטות רבות שהגיעו להישגים רבים באירוע ה-PGL MAJOR האחרון: Team Spirit שהגיע באירוע למקום הרביעי, או Movistar Riders team שנחשב לארגון הספורט האלקטרוני הכי גדול בספרד. וכמובן שגם את Eternal Fire אותו הביסו - קבוצה הנחשבת ל-"סופר-גרופ" של שחקנים טורקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully