וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PS PLUS: המשחקים החינמיים לחודש יוני נחשפו

מערכת ערוץ הגיימינג

2.6.2022 / 9:40

משחק הדגל של סוני, נינג'ות, והמצויירים של ניקולודאון שמפרקים אחד את השני במכות. חודש מלא באקשן שמחכה למנויים. כל הפרטים

כמו בכל חודש חברת סוני מפרסמת בבלוג הרשמי שלה את המשחקים החינמיים שמנויי המסלול הרגיל ב-PS PLUS יקבלו בחודש הבא, ויהיו זמינים להורדה החל מיום שלישי, ה-7 ביוני ועד יום שני ה-4 ביולי.

PS PLUS June. Sony, אתר רשמי
משחקי PS PLUS לחודש יוני/אתר רשמי, Sony

God of War (2018) לפלייסטיישן 4

אין באמת צורך להציג את אחד ממשחקי הדגל הבלעדיים של סוני: האיתחול מחדש (שגם מהווה המשך לסדרה המקורית מתקופת הפלייסטיישן 2 ו-3) יציב את השחקנים בדמותו של קרייטוס שאליו מצטרף בנו ארטריאוס, בימי המיתולוגיה הנורדית. השניים יצטו למסע ברחבי מידגארד על מנת שיוכלו לפזר מההר הגבוה ביותר את האפר של פיי, אשתו של קרייטוס ואימו של ארטריאוס, שנפטרה. מדובר בכותר MUST עבור כל שחקן סוני, ומי שלא שיחק (באמת יש כאלה?) - עכשיו זו ההזדמנות שלכם. אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולקרוא את הביקורת שלנו על גרסת ה-PC ששוחררה ממש השנה למשחק.

God of War 2018. סוני, אתר רשמי
God of War 2018/אתר רשמי, סוני

Naruto to Boruto: Shinobi Striker לפלייסטיישן 4

המשחק המבוסס על הסדרה הפופולארית "נארוטו" יציב את השחקנים בקבוצות של 4 נינג'ות כנגד קבוצה של מתחרה במשחק ברשת. השחקנים יוכלו לשתף פעולה עם חבריהם ולבצע מהלכים מרהיבים ומתקפות שנלקחו ישירות מהאנימה.

Naruto to Boruto: Shinobi Striker. Sony, אתר רשמי
Naruto to Boruto: Shinobi Striker/אתר רשמי, Sony

Nickelodeon All-Star Brawl לפלייסטיישן 4 ו-5

המשחק שמדגים בדיוק מה היה קורה אם היו לורחים את הגיימפליי של Super Smash Bros של נינטנדו ושמים במקומו את הדמויות של ערוץ ניקולודאון: בובספוג, רן וסטימפי, צבי הנינג'ה, הרעשנים, מפלצתות אמיתיות ועוד בזירת קרבות משוגעת ראש בראש, והמשחק מאפשר לשחק עם עד ארבעה חברים במצב לוקאלי או ברשת.

Nickelodeon All-Star Brawl. Sony, אתר רשמי
Nickelodeon All-Star Brawl/אתר רשמי, Sony

שחקנים שעוד לא הספיקו להוריד את המשחקים של חודש מאי: פיפ"א 22, Tribes of Midgard ו-Curse of the Dead Gods יוכלו לעשות זאת עד יום שני ה-6 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully