וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א: רועי פלדמן במקום הרביעי בליגת האלופות

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 29.5.2022 / 18:39

השחקן הישראלי של NOM eSports ייצג את המדינה בתחרות הרשמית של EUFA ו-EA, וחזר הביתה עם פרס כספי של 20,000 דולר

במהלך סוף השבוע האחרון התקיים טורניר פיפ"א של ליגת האלופות ו-EA, ה-eChampions League, שבו שמונת השחקנים הטובים באירופה מתחרים על קופת פרסים בשווי 280,000 דולר. ארגון הספורט האלקטרוני Nom eSports הישראלי שלח את הנציג שלו רועי פלדמן, שסיים במקום הרביעי - וזכה לחזור הביתה עם פרס כספי של 20,000 דולר.

פלדמן נכנס לטורניר כאשר הוא מדורג במקום השביעי בטבלת הדירוג, והמשחק הראשון שלו היה מול השחקן הגרמני Deni שמייצג את פ.צ היידנהיים, ואותו שחקן שהדיח בחודש שעבר את הנציג השני של NOM, יובל בלי. פלדמן הביס את השחקן הגרמני בתוצאה של 2:3 בשני המשחקים ונקם את ההדחה של חברו לקבוצה.

לאחר מכן פלדמן התמודד מול שחקנה של ר.ב. לייפציג, Umut, והישראלי שלנו הצליח להביס גם אותו בתוצאה של 2:3 בסיכום שני המשחקים. בשלב הזה פלדמן מצא את עצמו בחצי הגמר נגד השחקן הארגנטינאי matiasbonanno99, של קבוצת Heretics.

במשחק הראשון פלדמן הצליח לנצח 0:1, אך המשחק השני הסתיים ב-0:1 לטובת הארגנטינאי מה שסיכם את שיקלול שני המשחקים בתוצאה של תיקו 1:1. זה כמובן שלח את השחקנים אל שלב הפנדלים המכריע, ולצערנו הרב, זה גם היה השלב בו פלדמן הפסיד בתוצאה של 3:5.

eChampions League Finals. EA SPORTS FIFA esports, צילום מסך
פלדמן נגד השחקן הארגנטינאי matiasbonanno99 מקבוצת Heretics/צילום מסך, EA SPORTS FIFA esports

מדובר באירוע רשמי בהפקת ליגת האלופות וחברת EA במשחק פיפ"א, ואין ספק שמדובר בהישג מכובד ומדהים לקהילת הגיימינג הישראלית, וזוהי ממש לא הפעם הראשונה השחקנים שלנו זכו לייצג את המדינה בכבוד, ובהחלט ממשיכים לספק לנו סיבה לגאווה לאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully