וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים הישראלים מככבים בטורניר ליגת האלופות בפיפ"א

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 14:26

בשידור חי ברשת מול קהל של 20,000 צופים, השחקנים של NOM eSports מתמודדים על פרסים בשווי מאוד אלפי דולרים ומייצגים את המדינה בכבוד רב

NOM Esports. NOM eSports, אתר רשמי
השחקנים הישראליים רועי פלדמן ויובל בליזובסקי בטורניר ליגת האלופות בפיפ"א/אתר רשמי, NOM eSports

אתמול התקיימו להם שלבי הנוקאאוט של ה-eChampions League - ליגת ה-ESport של אופ"א בפיפ"א. אל הטורניר בשוודיה נשלחו לייצג את המדינה שני שחקנים ישראלים - רועי פלדמן ויובל בליזובסקי מטעם ארגון הגיימינג המקומי NOM Esports.

המשחקים שודרו ברשת על במה ענקית מול קהל של 20,000 צופים בשידור חי, וסך הפרסים עומד על 500,000 דולר בו יתחרו 32 מועדונים. מדובר באחד האירועים היוקרתיים ביותר שנעשה בשיתוף פעולה מלא בין אופ"א לחברת EA, ואחת השאיפות הגדולות ביותר של כל שחקן פיפ"א.

צפו בשידור המלא של שלבי הנוקאאוט של ה-eChampions League

את הסיבוב הראשון ניצח פלדמן בפנדלים 2:4 מול השחקן הספרדי AndoniiPM, ולאחר מכן את Diogo, השחקן של Fnatic בתוצאה של 2:5. בסיבוב לאחר מכן פלדמן הפסיד מול Tekkz בתוצאה של 0:2 משם הוא נשלח ל-Lower Bracket, והצליח להציל את המצב ולנצח את יריבו Micheal, השחקן השוודי של LDN UND, בתוצאה של 1:3.

מהצד של של יובל בליזובסקי, הוא הביס את המתמודד הראשון שלו Levi de Weerd, השחקן ההולנדי של Team Gullit בתוצאה מרשימה של 2:5, אך לאחר מכן את הסיבוב השני הפסיד בתוצאה של 4:3 לשחקן matiasbonanno99 ונשלח אל ה-Lower Bracket.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רועי פלדמן, NOM eSports. UEFA, צילום מסך
נציגות ישראלית ברחבת ליגת האלופות של פיפ"א - רועי פלדמן מטעם NOM eSports/צילום מסך, UEFA

בסיבוב הראשון שלו ב-Lower הצליח בליזובסקי להביס את השחקן Ditmir 4897 ב-4:7, וגם את הסיבוב השני מול Giovhy ניצח ב-3:4, אך הפסיד בסופו של דבר 3:5 לשחקן הגרמני Denii_10.

רועי פלדמן הצליח להעפיל לשלבי הגמר ולאירוע הגדול שיתקיים שוב בשוודיה בחודש הבא, והוא כבר הבטיח לעצמו פרס של 10,000 דולר. יובל בליזובסקי בלי אמנם לא העפיל לשלבי הגמר, אך הוא סיים בטופ 12 וזכה ב-5000 דולר. במהלך שלבי הגמר שיתקיימו בחודש הבא, פלדמן ימצא את עצמו מתמודד מול Denii, שכאמור הביס את יובל, וכך אולי תהיה לשחקן הישראלי "לנקום" על ההדחה של חברו לתחרות.

יובל בליזובסקי, NOM eSports. UEFA, צילום מסך
נציגות ישראלית ברחבת ליגת האלופות של פיפ"א - יובל בליזובסקי מטעם NOM eSports/צילום מסך, UEFA

מדובר באירוע רשמי בהפקת ליגת האלופות וחברת EA במשחק פיפ"א, ואין ספק שמדובר בהישג מכובד ומדהים לקהילת הגיימינג הישראלית, וזוהי ממש לא הפעם הראשונה השחקנים שלנו זכו לייצג את המדינה בכבוד, ובהחלט ממשיכים לספק לנו סיבה לגאווה לאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully