וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשל אוקראינה קורא לסוני ואקס בוקס להחרים את רוסיה

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 2.3.2022 / 15:18

סגן ראש הממשלה מפרסם מכתב בטוויטר הקורא למפיצות וארגוני ה-Esport בתעשייה לתפוס צד ולהפסיק לתמוך בשוק הרוסי והבלארוסי

סגן ראש ממשלת אקוראינה, מיכאל פדורוב, קורא לחברות וארגוני ספורט אלקטרוני בתעשיית הגיימינג להצטרף למאבק ולהטיל לחץ על הממשל הרוסי.

פדורוב פירסם מכתב בטוויטר שפונה לכל החברות בתעשייה ומבקש את תמיכתן באוקראינה, אך היו אלה דווקא סוני ואקס בוקס שתוייגו באופן ספציפי בפוסט: "אקס בוקס ופלייסטיישן, אתם מודעים למה שקורה באוקראינה. רוסיה הכריזה מלחמה לא רק על אוקראינה, אלא על כל העולם המתורבת. אם אתם תומכים בערך של חיי אדם, אתם חייבים לעורר את השוק הרוסי".

פדורוב מסביר במכתב שעל רוסיה לספוג אבידות בעלות השלכות לא רק צבאיות, אלא גם כלכליות, וקורא לחברות וארגוני ה-Esport השונים ברחבי העולם להצטרף למאבק ולהחרים את השוק הרוסי ולהטיל עליו סנקציות, כמו השבתת חשבונות פעילים של שחקנים רוסים ובלארוסים , או ביטול אירועי Esport שונים ברחבי המדינה: "סביר להניח שבשנת 2022 הטכנולוגיה המודרנית היא התשובה הטובה ביותר עבור הטנקים ומשגרי הטילים".

"אני בטוח שתעשו כל שביכולתכם להגן על אוקראינה, אירופה, ולבסוף על כל העולם הדמוקרטי מפני תוקפנות אוטוריטרית. לכן אני פונה לכל החברות להשבית את כל החשבונות הרוסים והבלרוסים (‏בפלטפורמות השונות), לעצור את ההשתתפות של קבוצות וגיימרים רוסיים ובלרוסיים בכל אירועי הספורט האלקטרוני הבינלאומיים, ולבטל את כל האירועים הבינלאומיים המתקיימים ברוסיה ובלארוס. אנו בטוחים שפעולות אלו יניעו את אזרחי רוסיה לעצור את התוקפנות הצבאית".

מיכאל פדורוב מכתב. מיכאל פדורוב, צילום מסך
הפנייה של סגן ראש ממשלת אוקראינה לחברות בתעשייה והבקשה להחרים את קהל הצרכנים הרוסי/צילום מסך, מיכאל פדורוב

עד עכשיו חברות כמו CD Projekt Red, יוביסופט, THQ, ו-Gearbox תרמו לארגונים הומניטריים הפעילים ברחבי אוקראינה ואף חיזקו את סניפי הפיתוח שלהם שפעילים במדינה, אך אף חברה או מפיצה לא אמרה כי תבצע מהלכים כנגד קהל השחקנים הרוסי באופן ישיר. הקריאה של פדורוב מבקשת מהחברות לנקוט עמדה ברורה את נקיטת עמדה ברורה יותר.

אתמול דווח כי ליגת BLAST Premier, המשדרת אליפויות ותוכן של ספורט אלקטרוני, החליטה להחרים קבוצות וארגונים המבוססים ברוסיה והם אינם יורשו להשתתף בתחרויות השונות, והם הראשונים בתעשיית הגיימינג שהחרימו והטילו סנקציות על רוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully