וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-62,000 שחקני באטלפילד דורשים את כספם בחזרה

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 16:12

עצומה חדשה שנפתחה ברשת טוענת: "השחקנים לא צריכים לסבול התנהגות בריונית מצד חברות ששוות מיליארדי דולרים שישווקו משחקים לא גמורים תחת פרסום כוזב"

באטלפילד 2042 ממשיך לתפוס כותרות שליליות: המשחק של EA ו-DICE הושק לפני שלושה חודשים במצב בעייתי ביותר וזכה לביקורות שליליות מצד קהילת השחקנים שהרגישה מאוכזבת מהכותר החדש בסדרה.

שחקנים שדרשו את החזר כספי דרך פלטפורמת סטים קיבלו את מבוקשם, אך שחקנים שרכשו את המשחק דרך הקונסולות או הפלטפורמות האחרות לא זכו לתגובה חיובית - מה שגרם למשתמש ברשת לפתוח עצומה הדורשת מ-EA להחזיר לשחקנים את כספם.

העצומה נפתחה באתר change.org על ידי המשתמש סטושי נקאמוטו (Satoshi Nakamoto) שם כתב: "ההשקה של באטלפילד 2042 היא עלבון לכל לקוח של EA שרכש את המשחק ב-70 דולר תחת פרסום כוזב. EA ו-DICE לא עמדו במילתם בהשקה והמשחק הושק במצב בלתי שחיק"

עד היום המשחק חווה תקלות ובאגים שמשפיעים על חווית המשחק ונחשב בעיני הקהילה למוצר שלא סיים את תהליך הפיתוח שלו עד הסוף. המצב כל כך גרוע שאפילו פלטפורמת סטים, שלה מוניטין גבוה בתור ספקית משחקים למחשב האישי, מאפשרת לשחקנים לקבל את מלוא כספם".

"קהילות השחקנים לא צריכה לסבול את ההתנהגות הבריונית הזו מצד חברות ששוות מיליארדי דולרים שישווקו משחקים לא גמורים תחת פרסום כוזב". סטושי ציין כי במידה והעצומה תגיע לכ-50,000 חתימות, יעורב גם עורך דין, "מהטובים במדינה", שיעזור לשחקנים להגיש תביעה ייצוגית כנגד EA.

Battlfield 2042 petition. change.org, צילום מסך
עמוד העצומה שנפתח באתר change.org/צילום מסך, change.org

נכון לכתיבת שורות אלו, על העצומה חתמו כבר יותר מ-62,000 משתמשים, כך שסביר להניח שבקרוב נדווח גם על התביעה החדשה של חברת EA. חשוב לציין שבחברת EA מודעים לגודל הכישלון של באטלפילד 2042, ומנכ"ל החברה אנדרו וילסון אף הצהיר בפני המשקיעים כי המשחק לא עמד בציפיות. לא של החברה, ולא של השחקנים.

ב-EA התחייבו לתקן את באטלפילד ואף דחו את שחרור העונה הראשונה שהייתה אמורה לצאת במרץ הקרוב עד לקיץ - כל זאת על מנת שיוכלו לעבוד כמה שיותר על תיקון התקלות והבאגים הרבים שפוקדים את המשחק. השאלה הגדולה היא האם לא מאוחר מידי, והאם נשאר מה להציל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully