וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-EA מודים: "באטלפילד 2042 לא עמד בציפיות"

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 16:35

לאחר השקה בעייתית בחברה מבטיחים לשפר את המשחק על כל היבטיו, ודוחים את העונה הראשונה בשביל לעבוד על תיקונים ועדכונים

עברו כמעט שלושה חודשים מאז שהמשחק באטלפילד 2042 שוחרר לשוק ושחקנים רבים מצאו את עצמם מאוכזבים מהכותר החדש בסדרה. ב-EA מודעים להשקה הבעייתית שהמשחק חווה והתייחסו באופן ישיר לטענות הרבות של השחקנים בחודשים האחרונים.

מנכ"ל EA אנדרו וילסון הצהיר אתמול בפני המשקיעים של החברה כי המשחק לא עמד בציפיות, לא של EA ולא של השחקנים: "פיתוח המשחק במהלך השנתיים האחרונות בשיטת עבודה מהבית הייתה מאוד מאתגרת. האמנו כי חווית המשחק הושלמה והיא מוכנה לשחקנים, אך ברגע שהם חוו את המשחק המלא נתקלנו בתקלות ביצועים שלא ציפינו ואנו מחויבים לטפל בהם".

"חלק מההחלטות שביצענו במשחק לא ישבה התפיסה של כולם בתוך קהילת המשחק שלנו. אנו מחויבים למעריצים ולמימוש את הפוטנציאל המלא של המשחק, וכבר הטמענו עדכונים משמעותיים למשחק, ובעתיד ישוחררו עדכונים נוספים".

במהלך השבוע EA ו-DICE המפתחת הצהירו כי הם מודעים לכך שהעדכונים לא משוחררים בתזמונים מספקים ולוקח זמן לענות על דרישות השחקנים, והודיעו שידחו את עדכון העונה הראשונה של המשחק שהיה אמור להשתחרר במרץ לקיץ הקרוב. במקום זאת הם יעבדו על שיפור המשחק ותיקון הבאגים והתקלות שפוקדים את באטלפילד 2042.

החלטה הזו עוררה את זעמם של שחקנים רבים שרכשו מראש את גרסאות ה-Gold ו-Ultimate של המשחק, מכיוון ועדכון העונה החדשה היה אמור להקנות להם גם תוכן ייחודי למשחק שנכלל רק בגרסאות אלו.

במהלך אותה ישיבה מול משקיעים הצהיר וילסון כי ב-EA מצפים להפסד של 100 מיליון דולר ברווחים בגלל ההשקה הבעייתית של המשחק, אך ההצלחה המתמדת של משחקים כמו פיפ"א או Apex Legends ממזערת את הנזקים בצורה משמעותית.

העדכון האחרון ששוחרר השבוע הוסיף לשחקנים את היכולת לדבר בצ'ט קולי עם שאר חברי הקבוצה שלהם ותיקן עוד מספר היבטים קריטיים שהיו חשובים לשחקנים, אך מספר השחקנים הפעילים בשרתים ירד משבוע לשבוע והם אט אט כבר נטשו את המשחק לטובת משחקי באטלפילד הקודמים, שלטענתם היו מוצלחים בהרבה, או למשחקים אחרים ברשת.

המצב הנוכחי הוא כזה שאפילו הצ'יטרים הפסיקו להשקיע בבאטלפילד 2042 וויתרו על הניסיונות למכור תוכנות צ'יטים במשחק רק בגלל מספר השחקנים המצומצם ובעיות הביצועים המתמשכות, אז השאלה הגדולה היא האם באטלפילד שווה את ההשקעה מצד DICE ו-EA והאם הוא מסוגל לגאול את עצמו, או שיהפוך למשחק שיזנח בעוד מספר חודשים שלאט לאט ירד מהרדאר, ממש כמו שעשתה עם משחק כמו Anthem?

Battlefield 2042. EA, Dice, אתר רשמי
יצליח לגאול את עצמו או שיעלם מהרדאר לאט לאט כמו Anthem?/אתר רשמי, EA, Dice

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully