וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו הצ'יטרים ויתרו על באטלפילד 2042

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 15:22

הבאגים ובעיות הביצועים המתמשכות גרמו לקבוצת הצ'יטרים AIMEXCHEATS ברשת להפסיק את התמיכה שלהם במשחק

עברו כחודשיים מאז שהמשחק באטלפילד 2042 שוחרר לשוק ושחקנים רבים מצאו את עצמם מאוכזבים מהכותר החדש בסדרה. מספר השחקנים הפעילים בשרתים ירד משבוע לשבוע והם אט אט נטשו את המשחק לטובת במשחקי באטלפילד קודמים שלטענתם היו מוצלחים בהרבה, או למשחקים אחרים ברשת.

המשחק סבל משינויים קריטיים למשחקיות ששינו לחלוטין את נוסחת המשחק, אך גם מלא מעט באגים שהרסו לשחקנים את החוויה. אותם באגים הרחיקו לא רק שחקנים מין השורה, אלא גם קבוצת צ'יטרים שמכרה תכנות צ'יטים ברשת, שהודיעה באופן רשמי שהיא מפסיקה את תמיכתה במשחק.

לחצו כאן על מנת לקרוא את הביקורת של ערוץ הגיימינג לבאטלפילד 2042>>>

battlefield 2042. EA, Dice, אתר רשמי
battlefield 2042/אתר רשמי, EA, Dice

כתב הגיימינג טום אנדרסן צייץ בטוויטר הודעה ששוחררה מטעם ערוץ הדיסקורד הרשמי של קבוצת צ'יטרים בשם AIMEXCHEATS, שהודיעה כי תפסיק את תמיכתה בבאטלפילד 2042 עקב "בעיות ביצועים מתמשכות".

שירות הצ'יטים אותו מציעה הקבוצה הוא שירות הרשמה בתשלום קבוע וחודשי, ושחקנים יכלו אף לשלם עבור הצ'יטים במסלול Lifetime, מסלול "לכל תקופת חייהם" שבו יזכו לקבל תמיכה בתכנות הצ'יטים השונות.

בהודעה שפורסמה צוין: "אנו נפסיק את התמיכה בבטאלפילד 2042 ונסיר את האפשרות מהחנות שלנו. כל אלו הנרשמו מבעוד מועד ימשיכו לקבל תמיכה, אך לא נפתח עמדות הרשמה נוספות או נקבל בקשות לחידוש המנוי".

"שחקנים שנרשמו לשירות מתמשך לכל החיים (Lifetime) יוכלו להמיר את חשבונם לכל אחד ממשחקי קול אוף דיוטי השונים. הסיבה לכך היא בעיות הביצועים המתמשכות של המשחק שמשפיעות על תכנות הצ'יטים, והעובדה שהמשחק גוסס ופחות שחקנים רוכשים את השירות".

לאור המצב, אלו ששילמו מראש ימשיכו לקבל תמיכה במשחק עד שהמנוי יסתיים, ואלו שרכשו מנוי Lifetime יוכלו להמירו בחשבון צ'יטים למשחקי קול אוף דיוטי, אז לשחקנים היקרים ביננו שלא מרמים: צפו פגיעה בקרוב. אין ספק שהגענו לזמנים שבהם ניתן בעיקר לצחוק או לבכות על המצב.

נראה שהפתרון לבעיית הצ'יטרים בבאטלפילד 2042 פתרה את עצמה מבלי שנעשו ניסיונות של DICE המפתחת למגר את התופעה, בעיקר בגלל שהמשחק כשל בהשקתו ואינו מצליח לתחזק קהל שחקנים קבוע שגם ירצה להשקיע את זמנם במשחק ולרמות.

כאמור, במהלך החודשים האחרונים לא מעט שחקנים נטשו את המשחק, ונכון לעכשיו מספר השחקנים של משחק ישן יותר בסדרה כמו באטלפילד V כבר עוקף בפלפטפורמת סטים את באטלפילד 2042. נכון לעכשיו העתיד של המשחק לא ברור, ולא בטוח ש-DICE ו-EA יצליחו להחזיר גם בעתיד את השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully