וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם קונאמי מסירה את מייסון גרינווד מ-eFootball

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 13:09

הענקית היפנית לא נשארת אדישה להאשמות והמעצר של שחקן מנצ'סטר יונייטד, ודמותו לא זמינה יותר במשחק הכדורגל בקונסולות והמובייל

במהלך השבוע שכבר נעצר השחקן מייסון גרינווד בחשד לפגיעה מינית וניסיון לרצח של חברתו לאחר שפרסמה תמונות וסרטון של חבלות שלטענתה היא ספגה מידיו. ב-EA, שמשווקת את משחק הכדורגל הפופולארי פיפ"א, לא התעלמו מהמקרה והסירו את דמותו ממצבי האופליין כמו ה-Kick-off או מצב האולטימייט טים של המשחק.

כעת נראה שגם קונאמי לא נשארת אדישה ופועלת בגישה דומה עם eFootball (לשעבר פרו אבולושן) ומסירה גם היא את מייסון גרינווד ממשחק הכדורגל שלה. החברה סיפקה הצהרה: "לאור ההאשמות החמורות כנגד מייסון גרינווד, החלטנו להסיר את השחקן מכותרי הכדורגל שלנו עד להודעה חדשה".

בניגוד ל-EA, בקונאמי החמירו אפילו יותר מ-EA וציינו גם את גרסת המובייל: "שחקני PES 2021 במובייל לא יוכלו יותר לרכוש את השחקן, אך שחקנים שכבר הספיקו לרכוש אותו לא יושפעו. בקונאמי מגנים אלימות מכל סוג. חקירות המשטרה נמשכות, לכן יהיה לא ראוי להגיב מעבר למה שצוין".

לאחר שגרינווד הוסר מהמשחק פיפ"א של EA בשבוע שעבר, שווי הקלף שלו קפץ במאות אחוזים בשוק ההעברות. בהשוואה ל-EA או קונאמי, מייסון גרינווד עדיין זמין במשחק הסימולוציה-כדורגל פוטבול מנג'ר נכון לכתיבת שורות אלו. המפתחת Sports Interactive לא נקטה בצעדים דומים ושחררה הצהרה בו היא מחכה לתוצאות חקירת משטרת מנצ'סטר לפני שתחליט כיצד לפעול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully