וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת EA מסירה את מייסון גרינווד מפיפ"א 22

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

2.2.2022 / 13:44

לאחר ההאשמות והמעצר שחקן מנצ'סטר יונייטד כבר לא זמין במצבים כמו האולטימייט טים או ה-Kick-off, והמחיר שלו קפץ בשוק ההעברות של המשחק

במהלך השבוע האחרון נעצר השחקן מייסון גרינווד בחשד לפגיעה מינית וניסיון לרצח של חברתו לאחר שפירסמה תמונות וסרטון של חבלות שלטענתה היא ספגה מידיו. ב-EA, שמשווקת את משחק הכדורגל הפופולארי פיפ"א, לא התעלמו מהמקרה.

אתמול, יום שלישי (1.1) שיחררה החברה עדכון לפיפ"א 22 בקונסולות הפלייסטיישן, האקס בוקס והמחשב האישי, ונראה ששחקן מנצ'סטר יונייטד הוסר ממאגר המשחק במצבי האופליין השונים, כך שאם שחקנים יבחרו במנצ'סטר יונייטד במצב ה-Kick-off, גרינווד לא יהיה נוכח.

גרינווד הוסר גם ממצב האולטימייט טים, והקלפים שלו אינם זמינים יותר בשוק הרכישות של פיפ"א או בחבילות קלפים חדשות. חברת EA שיחררה הצהרה רשמית ומסרה: "דמותו של מייסון גרינווד הוסרה מפיפ"א 22 ואינה תופיע גם במצב האולטימייט טים, חבילות הקלפים או באולטימייט דראפט"

חשוב לציין ששחקנים שכן מחזיקים בקלף של גרינווד עדיין יוכלו לסחור ולמכור אותו. באופן לא מפתיע מידי, שווי הקלף של גרינווד קפץ בכ-300% מיד לאחר העדכון. ואם מחירו עמד בדרך כלל על 700-800, הוא קפץ תוך מספר שעות לכ-2500 פיפ"א קויינס.

מהצד השני של כולם משחקי הכדורגל קיים גם פוטבול מנג'ר, ונכון לעכשיו המפתחת Sports Interactive לא נקטה בצעדים דומים וטרם הסירה את גרינווד מהמאגר של המשחק. החברה שיחררה הצהרה בו היא מחכה לתוצאות חקירת משטרת מנצ'סטר לפני שתחליט לנקוט בצעדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully