וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השדרוג לדור הבא של Dying Light 2 יהיה בחינם

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 13:23

לא מובן מאליו: המפתחת של המשחק מכריזה כי שחקנים שטרם רכשו קונסולת הדור הבא יוכלו לעדכן את המשחק בהמשך ללא עלות נוספת. בתעשייה של היום מדובר בצעד מבורך

משחק האקשן-תפקידים-אימה-הישרדות Dying Light 2 אמנם כבר ספג מספר רב של פעמים מאז שהוכרז לראשונה בכנס E3 2018, אך במידה והעולם לא יתפוצץ עד אז, הוא סוף סוף יגיע אלינו בסוף שבוע הבא, ב-4 בפברואר.

מכיוון ומשחקים רבים עדיין יוצאים עבור דור הקונסולות הקודם ודור הקונסולות החדש במקביל, קיימים לא מעט שחקנים שטרם רכשו את המשחק והם מחכים לרגע בו הם יצליחו להניח את ידם על הפלייסטיישן 5 או האקס בוקס Series X\S על מנת לשחק בצורה חלקה וליהנות מהיכולות הגרפיות החדשות.

כעת Techland המפתחת מכריזה כי שחקנים בעלי קונסולות הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן יוכלו לרכוש את Dying Light 2 ויזכו לשדרוג לדור הבא בחינם.

כמו משחקים רבים בימינו, גרסת הדור הבא של Dying Light 2 תגיע עם שלושה מצבי תצוגה שונים: המצב הראשון הוא Quality Mode שיאפשר לשחק עם Ray Tracing. המצב השני הוא Resolution Mode שיאפשר לשחק ברזולוציית 4K, ו-Performance Mode (מצב "ביצועים") שידחוק את הביצועים ל-60 פריימים לשנייה ומעבר.

המפתחים מעדכנים כי המשחק לא יכלול אפשרות קרוס-פליי (Cross Play) בהשקה, ושחקני האקס בוקס לא יוכלו לשחק עם שחקני הסוני או המחשב ולהיפך. האפשרות היחידה שתהיה אפשרית היא רק קו-אופ (Co-Op) בין שחקני המחשב האישי, לפחות עד ש-Techaland תשחרר עדכון למשחק.

השדרוג החינמי הוא לא מובן מאליו. לא בימינו.

הידיעה כי שדרוג חינמי עבור Dying Light 2 לקונסולות הדור הבא היא הכרזה מבורכת, במיוחד במצב התעשייה של ימינו. בזמן שעד היום הסטנדרט עבור משחקים היה 60 דולר, מפתחות ומפיצות רבות גובות תוספת מחיר של 10 דולרים על גרסאות המשחק לדור הבא מראש, והקפיצו את המחיר ל-70 דולר. הדוגמאות הבולטות ביותר לכך הן משחקים שנתיים כמו פיפ"א, NBA 2K, וקול אוף דיוטי.

גם סוני גובה על חלק ממשחקיה הבלעדיים תוספת מחיר על שדרוג המשחקים ליכולות הדור הבא של הפלייסטיישן 5, אך המצב משתנה מכותר לכותר, ובחלקם העדכון נחשב לחינמי (דוגמת God of War) ובחלק נחשב לעדכון בתשלום (כמו ספיידרמן). בחודשים האחרונים סוני ננזפה על ידי קהילת השחקנים שלה לאחר שהכריזה כי שדרוג המשחק Horizon Forbidden West יהיה חינמי, רק בשביל לחזור בה.

לאחרונה הוכרז כי גם המשחקים Final Fantasy VII ו-Forspoken של חברת Square Enix יגיעו אל המחשב האישי, והם יתהדרו בתגית מחיר של 70 דולר - למרות שעבור שחקני המחשב האישי המונח "יכולות הדור הבא" לא רלוונטי באותה המידה שהוא רלוונטי לשחקני הקונסולות.

מיקרוסופט היא למעשה בין החברות הבודדות בתעשייה שהחליטה לאמץ גישה של תמיכה אחורנית במשחקים ישנים, וגם כותרים מתקופת האקס בוקס 360 יכולים לרוץ ולעבוד על קונסולות הוואן וה-Series X\S ללא תקלות. דוגמא עבור חברה נוספת שתומכת בשדרוג חינמי לדור הבא היא חברת CD Projekt Red שאחראית על משחקי The Witcher ו-Cyberpunk 2077.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully