וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתחי המובייל יוכלו ליהנות משליטה מלאה על המשחקים שלהם

מערכת ערוץ הגיימינג בשיתוף Xsolla

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 13:47

חברת Xsolla משיקה חנות דיגיטלית שתסייע למפתחים למקסם רווחים מרכישות בתוך האפליקציה ולהעמיק את האינטראקציה עם השחקנים בפלטפורמה

Xsolla. Xsolla,
Xsolla/Xsolla

Xsolla, חברת המסחר המובילה בעולם בתחום משחקי הווידאו, ממשיכה לייצר ערוצי הכנסה נוספים למפתחי משחקי מובייל. בהמשך לשינויים האחרונים בתקנות של אפל בחנות האפסטור (בעקבות פסק הדין של אפל נגד אפיק) מפתחים יכולים כעת לאסוף מידע אודות השחקנים ולהשתמש בו על מנת ליצור עמם קשר ולקדם עבורם אמצעי תשלום חלופיים לאפל, לרכישות בתוך האפליקציה.

Xsolla משיקה חנות אינטרנטית בדיוק למטרה הזו ומעצימה מפתחי משחקים במובייל להקים חנות באתר שלהם. באמצעות החנות האינטרנטית של הזו השחקנים יכולים לבצע מגוון רחב של רכישות בתוך המשחק, כגון רכישה של פריטים, מטבעות וירטואליים, מינויים ועוד, וזאת בתמורה ל- 5% עמלה בלבד בכל רכישה.

Xsolla. Xsolla, אתר רשמי
Xsolla/אתר רשמי, Xsolla

משמעות הפלטפורמה היא חיסכון תפעולי עצום לעומת שיטות התשלום המסורתיות, שמתורגם להיקף רווחים גדול יותר עבור המפתח. נוסף על כך, החנות האינטרנטית של Xsolla היא חנות "ווייט לייבל" (white label) בתוך האתר של המפתח, ותחת המיתוג שלו, והיא מכבדת למעלה מ-700 אמצעי תשלום מקומיים. זה מקל על השחקנים לבצע רכישות ישירות עם אמצעי התשלום שברשותם ומשאיר אותם במגרש של המפתחים.

החנות האינטרנטית אינה מצריכה קידוד בצד השרת או פתרונות עיצוב נרחבים ומפתחים יכולים להתחיל לעבוד באמצעותה באופן מידי (למעט מספר צעדי הטמעה פשוטים המפורטים בבלוג האחרון של Xsolla). ברגע שהחנות באוויר, מפתחים יכולים להודיע לשחקנים שלהם אודות הזדמנויות הרכישה שלהם באונליין במגוון דרכי תקשורת, כגון שליחת מייל, הודעה ברשתות החברתיות או בניוזלטר, שרתי דיסקורד ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
Xsolla. Xsolla, אתר רשמי
Xsolla/אתר רשמי, Xsolla
Xsolla. Xsolla,
Xsolla/Xsolla

"צפינו את השינוי הדרמטי השנה, כאשר השקנו מספר רב של מוצרים הנמצאים בשימוש אקטיבי על ידי כמה מחברות המשחקים המובילות בעולם", אמר כריס יואיש, נשיא Xsolla. "שילבנו כעת את המוצרים הללו לצד התובנות לפתרון חדש ואלגנטי - החנות האינטרנטית של Xsolla למשחקי מובייל, שעוצבה על מנת להגדיל את הרווחים של המפתחים ולסייע להם לבנות מערכת יחסים הדוקה יותר עם השחקנים שלהם".

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully