וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התבוסה של Apple בבית המשפט הרעידה את עולם הגיימינג

מערכת ערוץ הגיימינג בשיתוף XSOLLA, בשיתוף XSOLLA

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 10:43

החברה למסחר במשחקי וידיאו מגיבה לתעשיה ולהתפתחות במשפט של אפל נגד חברת אפיק ומסייעת למפתחי מובייל והמחשב האישי להרוויח יותר ולהגיע לגיימרים בכל מקום

חברת המסחר Xsolla היא המובילה בעולם בתחום משחקי הוידיאו, ונמצאת בעמדה ייחודית המאפשרת לה להציע פתרונות מהשורה הראשונה אשר מסייעים למפתחים להרוויח מהחדשות האחרונות בנוגע לחנויות אפליקציות שיטות תשלום נוספות. מאז הקמתה בשנת 2005, סייעה Xsolla לאלפי מפתחי משחקים ומפרסמים בכל הגדלים לקדם ולייצר רווחים ממשחקיהם ברחבי העולם ובפלטפורמות שונות.

כמובילה חדשנית במסחר במשחקים ניידים, ממשיכה Xsolla לפתור את המורכבות הגלומה בהפצה, שיווק וייצור רווחים גלובלית, כך ששותפיהם יוכלו להגדיל קהל, מעורבות והכנסות. עם משרדים ברחבי העולם, עובדת Xsolla כיום עם גורמי משחקים מרכזיים כגון: Valve, Twitch, Roblox, Ubisoft, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo, ועוד רבות.

באמצעות חנות הווב של Xsolla למשחקי מובייל, המפתחים יכולים לצפות לגידול של עד 40% בהכנסותיהם ולהגיע לשחקנים חדשים באזורים חדשים שבעבר לא היו זמינים להם. Xsolla Web Shop פותרת אתגרים רבים שמפתחים מתמודדים איתם; כגון יכולת חשיפה, ירידת שולי רווח, היעדר שליטה בחוויית המשתמש, גישה לאמצעי תשלום מקומיים, שיווק בין משחקים, רכישת משתמשים יעילה יותר, שיתוף פעולה יעיל עם יוצרים ומשפיענים ועוד.

XSOLLA. אתר רשמי,
XSOLLA/אתר רשמי

היו אלו שלוש ידיעות שגרמו לשינוי התעשייה כולה והביאו לכך שההזדמנות הזו מגיעה בתזמון מושלם מתמיד: פסק הדין של Epic v Apple מאפשר למפתחי חנות האפליקציות להפנות משתמשים למערכות תשלום אחרות, תוך עקיפת קיצוץ של 30% מהתשלומים באפליקציה אותם גובה אפל. באותה נשימה הכריזה אפל על נכונותה לאפשר שימוש באמצעי תשלום חלופיים מחוץ לחנות האפליקציות. הסיבה השלישית היא דרום קוריאה, שהעבירה את החוק הראשון מסוגו בעולם המחייב את אפל וגוגל לפתוח את הפלטפורמות שלהן למערכות תשלום חלופיות.

זאת בשילוב עם העובדה שאפל וגוגל קבעו במפורש שמשחקים חוצי פלטפורמות יכולים למכור IAP מחוץ לאפליקציות מובייל, מוביל למסקנה שמפתחים עומדים להגשים את מלוא פוטנציאל ההכנסות הגלובלי שלהם, להגדיל את שולי הרווח ולבנות מערכות יחסים חזקות יותר עם השחקנים שלהם.

יושיו אוסאקי, נשיא ומנכ"ל IDG Consulting, אמר בהצהרה ל Xsolla, "למרות שמדובר בימים הראשונים לקביעת רמת ההשפעה הפוטנציאלית מההחלטה של אפל, מדובר בצעד הדרגתי חיובי ראשון בהרחבת בחירת הצרכן, כמו גם גמישות מוגברת בייצור רווח ובמודלים עסקיים עבור מפתחים הזקוקים לה מאוד. אנו מאמינים שזה לחלוטין חיובי לתעשייה, אך הביצוע והיישום מצד אפל והמפתחים הם המפתח ".

כריס יואיש, נשיא Xsolla הגיב: "Xsolla צפתה את השינוי הדרסטי הזה מוקדם יותר השנה, כאשר השקנו מספר מוצרים המשמשים כמה מחברות המשחקים הגדולות בעולם להגדלת הרווח ובניית מערכות יחסים הדוקות יותר עם קהל המשחקים במשחקי המובייל וה PC שלהם. כעת שילבנו את המוצרים הללו ואת כל מה שלמדנו לפתרון חדש ואלגנטי בשם חנות הווב של xsolla למשחקי מובייל (xsolla Web Shop).

מומחיות בנושא מסחר במשחקים שאפשר לסמוך עליהם

עם מערכת כלים ושירותים חזקים ועמידים, Xsolla סייעה למפתחי משחקי וידאו ולמפיצים במשך למעלה מ-16 שנים לשווק, למכור, לחבר ולייעל את המשחקים שלהם ברחבי העולם, על ידי בחינה קפדנית של השינויים בתעשיית המשחקים כדי למצב את השותפים בפוזיציה להמשך ההצלחה.

בשנת 2020 ארנקים דיגיטליים וניידים שימשו בכ 45% מעסקאות התשלום העולמי למסחר אלקטרוני, מה שהופך את הארנק הדיגיטלי לאמצעי התשלום הפופולרי ביותר בעולם. מספר זה צפוי לעלות ללמעלה מ-60% בשנת 2025. צרכנים נוטים יותר לשלם בארנקים דיגיטליים במדינות כמו מלזיה והודו, ואזורים אחרים בהם כרטיסי אשראי אינו אמצעי התשלום העיקרי. על ידי התחברות לפיתרון חנות הווב של xsolla, מפתחים מקבלים מיידית מגישות ליותר מ 700 אמצעי תשלום, כולל לפופולריים ביותר בדרום מזרח אסיה.

אז איך עוזרת חנות הווב של xsolla למפיצי המשחקים?

השילוב הייחודי של כלים ושירותים נבחרים של Xsolla מאפשר למשתמש הוספת מטבעות וירטואליים ופריטים וירטואליים לחשבונותיהם באמצעות המטבע המקומי ואמצעי התשלום המועדפים עליהם ומציע תמיכה בתצוגה רב לשונית. בנוסף, הפתרון נותן למפתחים את הכלים להרחיב את חיי משחקי המובייל וה PC מעבר לחנויות האפליקציות ופלטפורמות אחרות.

"באמצעות חנות הווב של Xsolla אנו עוזרים למפתחי משחקים לחשוב ולהרחיב את משחקיהם על פני מספר פלטפורמות כדי להרחיב את העסק שלהם לשווקים חדשים ולהגדיל את הקהל שלהם", אמר אנטון זלנין, ראש מחלקת מסחר במשחקים בXsolla. "ההזדמנויות גדולות עוד יותר, וראינו סיפורי הצלחה מדהימים של שותפים ששילבו את הפתרון הזה."

אבל חנות הווב של Xsolla היא הרבה יותר ממכירת רכישות באפליקציה דרך מיקום ממותג בשליטתכם. הפתרון כולל שפע של הטבות למפתחים ולמפיצים מכל רחבי העולם, כולל גם חיסכון בתשלומי פלטפורמה, נגישות לאיזורים חדשים והגברה בשימוש ועוד שלל אפשרויות מתקדמות ויעילות עבור המשתמשים.

העתיד של משחקי המובייל מלהיב. ישנן הזדמנויות רבות להגיע להכנסות חדשות ולהרחיב את הקהל שלך באמצעות חוויה מותאמת אישית מרובת פלטפורמות העונה על צרכיהם ורצונותיהם של השחקנים. עם השינויים המוצעים בחנות האפליקציות, Xsolla רואה את האפשרות להניע מומנטום משותף לצמיחה עסקית של משחקים לנייד עבור השותפים הקיימים והפוטנציאליים שלה.

>למידע נוסף אודות חנות הווב של Xsolla וכיצד להגביר את המסחר שלכם במשחקים במובייל לחצו כאן<

מערכת ערוץ הגיימינג בשיתוף XSOLLA, בשיתוף XSOLLA
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully