וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף גולדבלום מככב בקמפיין של RAID: Shadow Legends

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 17:46

הכוכב ההוליוודי מוביל את מסע הפרסום של משחק המובייל שפותח על ידי חברת פלאריום הישראלית

צפו בג'ף גולדבלום מככב בקמפיין של RAID: Shadow Legends

RAID: Shadow Legends/Plarium

פלאריום, חברת גיימינג ישראלית, מובילה עולמית בפיתוח משחקי F2P לניידים ומחשבים אישיים עם יותר מ-400 מיליון משתמשים ברחבי העולם, הודיעה כי השחקן ג'ף גולדבלום, כוכב שוברי הקופות כגון פארק היורה ות'ור רגנארוק, יוביל את מסע הפרסום עבור משחק המובייל הפופולרי RAID: Shadow Legends - משחק collection RPG שהושק בשנת 2018 וצבר מעל לכ-63 מיליון שחקנים ברחבי העולם.

ההצצה הראשונה לקמפיין נחשפה לראשונה בטקס פרסי הגיימינג היוקרתי The Game Awards 2021 בלוס אנג'לס ב-9 בדצמבר, שם נראה גולדבלום משחק במשחק הפנטזיה בהתלהבות שלא הייתה מביישת ילד שהוא גיימר אמיתי: "נהנתי מאוד לצלם את הקמפיין ל-RAID עם אנשי פלאריום", אמר הכוכב ההוליוודי. "הם אנשים נהדרים ונהנתי לעבוד ולהיות חלק מהקמפיין, שנעשה בטכנולוגיה וטכניקה הדומה למה שעשיתי בת'ור: ראגנארוק ובסרט הקרוב של סדרת עולם היורה. בפרסומת תוכלו להביט אל תוך החווייה הראשונה שלי עם המשחק, בצורה אותנטית. זה הרגיש מצוין!".

RAID: Shadow Legends. Plarium,
RAID: Shadow Legends/Plarium

גולדבלום, אחד מהשחקנים המוכרים והאהובים בכל העולם, הוא המועמד הראשון לפרס אוסקר שהפך לדובר של RAID: Shadow Legends. רונן גרוס, סמנכ"ל הפיתוח העסקי בפלאריום ציין: "אנחנו גאים בכך שג'ף גולדבלום, אחד השחקנים הבולטים והמוערכים ובעינינו גם אישיות על-זמנית, יהפוך לדובר של RAID: Shadow Legends. היה מרגש לעבוד עם ג'ף, הוא מקצוען בכל רמ"ח אבריו".

"לראות אותו משחק RAID בפעם הראשונה הייתה חוויה מעוררת השראה, שמראה בדיוק את מה שהמשחק רוצה להעביר: הקלילות שבה אפשר פשוט להתחיל לשחק, השגת גיבורים חדשים והריגוש של להביס את האויבים שלך כדי להתקדם ולעלות שלבים בדרך לעוד ניצחונות. בנוסף, בואו נודה בזה - ג'ף יכול לשמש כ-meme צשל עצמו מכל הסיבות הנכונות, וחשבנו שהוא יכול ללמד אותנו דבר או שניים!". אמר גרוס.

RAID: Shadow Legends זמין להורדה במכשירים ניידים במערכות ההפעלה של iOS ואנדרואיד, כמו גם במחשב האישי באמצעות Microsoft Store או פלטפורמת Plarium Play.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אודות פלאריום

פלאריום גלובל בע"מ חתמה על דיגלה ומחוייבת ליצירת חוויית הגיימינג הטובה ביותר במובייל ובמחשב עבור הקהילה שלה המונה למעלה מ-400 מיליון גיימרים קבועים או מזדמנים ברחבי העולם.

הפורטפוליו המגוון של החברה כולל מעל 20 משחקים החל ממשחקי תפקידים, הארדקור ועד למשחקי הרפתקאות וקז'ואל, הכוללים כותרים עטורי שבחים כגון RAID: Shadow Legends, Vikings: War of Clans, Lost Island: Blast Adventure, ו- Stormfall.

המשחקים של פלאריום מוצגים באופן קבוע ב-App Store ו-Google Play, והחברה הוכרה כבר פעמיים כמפתחת משחקי הארדקור מובילה בפייסבוק. פלאריום מעסיקה יותר מ-1,600 מקצוענים במטה שלה וב-8 משרדים וסטודיואים לפיתוח באירופה ובארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully