וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף גולדבלום מככב בקמפיין של RAID: Shadow Legends

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 17:46

הכוכב ההוליוודי מוביל את מסע הפרסום של משחק המובייל שפותח על ידי חברת פלאריום הישראלית

צפו בג'ף גולדבלום מככב בקמפיין של RAID: Shadow Legends

RAID: Shadow Legends/Plarium

פלאריום, חברת גיימינג ישראלית, מובילה עולמית בפיתוח משחקי F2P לניידים ומחשבים אישיים עם יותר מ-400 מיליון משתמשים ברחבי העולם, הודיעה כי השחקן ג'ף גולדבלום, כוכב שוברי הקופות כגון פארק היורה ות'ור רגנארוק, יוביל את מסע הפרסום עבור משחק המובייל הפופולרי RAID: Shadow Legends - משחק collection RPG שהושק בשנת 2018 וצבר מעל לכ-63 מיליון שחקנים ברחבי העולם.

ההצצה הראשונה לקמפיין נחשפה לראשונה בטקס פרסי הגיימינג היוקרתי The Game Awards 2021 בלוס אנג'לס ב-9 בדצמבר, שם נראה גולדבלום משחק במשחק הפנטזיה בהתלהבות שלא הייתה מביישת ילד שהוא גיימר אמיתי: "נהנתי מאוד לצלם את הקמפיין ל-RAID עם אנשי פלאריום", אמר הכוכב ההוליוודי. "הם אנשים נהדרים ונהנתי לעבוד ולהיות חלק מהקמפיין, שנעשה בטכנולוגיה וטכניקה הדומה למה שעשיתי בת'ור: ראגנארוק ובסרט הקרוב של סדרת עולם היורה. בפרסומת תוכלו להביט אל תוך החווייה הראשונה שלי עם המשחק, בצורה אותנטית. זה הרגיש מצוין!".

RAID: Shadow Legends. Plarium,
RAID: Shadow Legends/Plarium

גולדבלום, אחד מהשחקנים המוכרים והאהובים בכל העולם, הוא המועמד הראשון לפרס אוסקר שהפך לדובר של RAID: Shadow Legends. רונן גרוס, סמנכ"ל הפיתוח העסקי בפלאריום ציין: "אנחנו גאים בכך שג'ף גולדבלום, אחד השחקנים הבולטים והמוערכים ובעינינו גם אישיות על-זמנית, יהפוך לדובר של RAID: Shadow Legends. היה מרגש לעבוד עם ג'ף, הוא מקצוען בכל רמ"ח אבריו".

"לראות אותו משחק RAID בפעם הראשונה הייתה חוויה מעוררת השראה, שמראה בדיוק את מה שהמשחק רוצה להעביר: הקלילות שבה אפשר פשוט להתחיל לשחק, השגת גיבורים חדשים והריגוש של להביס את האויבים שלך כדי להתקדם ולעלות שלבים בדרך לעוד ניצחונות. בנוסף, בואו נודה בזה - ג'ף יכול לשמש כ-meme צשל עצמו מכל הסיבות הנכונות, וחשבנו שהוא יכול ללמד אותנו דבר או שניים!". אמר גרוס.

RAID: Shadow Legends זמין להורדה במכשירים ניידים במערכות ההפעלה של iOS ואנדרואיד, כמו גם במחשב האישי באמצעות Microsoft Store או פלטפורמת Plarium Play.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אודות פלאריום

פלאריום גלובל בע"מ חתמה על דיגלה ומחוייבת ליצירת חוויית הגיימינג הטובה ביותר במובייל ובמחשב עבור הקהילה שלה המונה למעלה מ-400 מיליון גיימרים קבועים או מזדמנים ברחבי העולם.

הפורטפוליו המגוון של החברה כולל מעל 20 משחקים החל ממשחקי תפקידים, הארדקור ועד למשחקי הרפתקאות וקז'ואל, הכוללים כותרים עטורי שבחים כגון RAID: Shadow Legends, Vikings: War of Clans, Lost Island: Blast Adventure, ו- Stormfall.

המשחקים של פלאריום מוצגים באופן קבוע ב-App Store ו-Google Play, והחברה הוכרה כבר פעמיים כמפתחת משחקי הארדקור מובילה בפייסבוק. פלאריום מעסיקה יותר מ-1,600 מקצוענים במטה שלה וב-8 משרדים וסטודיואים לפיתוח באירופה ובארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully