וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל החשיפות, ההכרזות והטריילרים מטקס פרסי הגיימינג

עודכן לאחרונה: 11.12.2021 / 19:45

משחקים חדשים של וונדר וומן ומלחמת הכוכבים, משחקי ההמשך ל-Hellblade ו-Alan Wake, הסרט של סוניק הקיפוד, הסדרה של Halo ועוד הרבה הפתעות בערב עמוס הפתעות

בלילה שבין חמישי לשישי, בשעה 3:00 לפנות בוקר התקיים לו אחד מאירועי הגיימינג הנוצצים והזוהרים של השנה, טקס ה-Game Awards. תחשבו על טקס פרסי האוסקר של הגיימינג בו המועמדים הם המפתחות, המפיצות, המשפיענים ואנשי המפתח בתעשייה בקטגוריות השונות.

במהלך הטקס התקיימו גם לא מעט הכרזות בלעדיות למשחקים חדשים שיגיעו אלינו בשנים הקרובות ושודרו טריילרים שסיפקו לנו גם משחקיות למשחקים שהוכרזו בעבר וכעת זוכים להייפ מחדש.

לחצו כאן על מנת לקרוא על הזוכים בכל הקטגוריות השונות בטקס פרסי הגיימינג השנה>>>

Persona 4 Arena Ultimax

ההכרזה הראשונה התקיימה בזמן האירוע המקדים לאירוע המרכזי והיא מציגה לנו את משחק המכות המבוסס על משחק התפקידים Persona.

Senua's Saga: Hellblade II

ברגע שהטקס החל, ההכרזה הראשונה הייתה למעשה משחק ההמשך למשחק של Ninja Theory ונחשף לראשונה לפניי כשנתיים בטקס Game Awards לשנת 2019. טריילר המשחקיות של Hellbalde II חשף את מנוע המשחק המרשים בפעולה בזמן אמת וחשף רמת פרטים ואנימציות שטרם ראינו, והוא צפוי להיות משחק בלעדי של מיקרוסופט על האקס בוקס Series X\S ולשחקני המחשב האישי.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

Star Wars Eclipse

חברת Quantic Dream שאחראית על משחקים עלילתיים כמו Detroit: Becoming Human מציגה לנו טריילר סינמטי למשחק חדש ביקום של סטאר וורס.

Wonder Woman

טיזר נוסף שנחשף לנו הוא משחק חדש של וונדר וומן שיפותח על ידי חברת Monolith שאחראית על סדרת משחקי מורדר (שר הטבעות, Shadow of Mordor\War).

כותר ההמשך למשחק האייקוני של Remedy משנת 2010 מקבל משחק המשך, וממש לאחר חשיפתו עלה לבמה סאם לייק, המפיק האמנותי של המפתחת (שגם גילם את דמותו של מקס פיין במשחק הראשון) שם הוא חשף כי כותר ההמשך יכיל פחות אקשן ויהפוך למשחק אימה\הישרדות. פרטים נוספים יחשפו במהלך הקיץ הקרוב.

Sonic the Hedgehog 2

סרט ההמשך לסרט של סוניק הקיפוד יגיע אלינו ב-8 באפריל, ואנחנו נחשפים לדמותו של ד"ר אגמן (בכיכובו של ג'ים קארי) במראה שתואם יותר את הלוק הקלאסי של הדמות, בנוסף לדמותו של נאקלס הקיפודן, אותו ידובב השחקן אידריס אלבה (הסמוייה, המגדל האפל).

Horizon Forbidden West

הכותר הבלעדי של סוני יגיע אלינו ב-18 לפברואר 2022 ואנחנו מקבלים טריילר חדש שמציג לנו את האיזורים השונים והמגוונים שניתן יהיה למצוא במשחק בנוסף להצצה דינוזאורים-רובוטים חדשים ומרשימים.

Final Fantasy VII Remake

הכותר שעד עכשיו היה בלעדי לקונסולות הפלייסטיישן יגיע סוף סוף לשחקני המחשב האישי ויהיה בלעדי לפלטפורמה של Epic Games ב-16 בדצמבר.

Destiny 2: The Witch Queen

המשחק הותיק של Bungie מקבל חבילת הרחבה שתביא איתה פרק עלילתי חדש ואוייבים חדשים, וצפוי לצאת ב-22 בפברואר.

Slitterhead

משחק אימה\אקשן מחריד ומטריד יפני חדש הוכרז בטקס, ועליו אחראי היוצר קייצ'ירו טויאמה, שעבד בין השאר על סדרת Silent Hill - כך שאין ספק שנסיון יש לו. רק תראו את הטריילר בעצמכם.

Nightingale

kt בכל יום eurv שחברה חדשה קמה לה בתעשייה כמו Inflexion Games ונשארת מתחת לראדר כל כך הרבה זמן בלי שהעניין דלף לאף גורם, ועוד מגיעה לטקס ה-Game Awards וחושפת משחק כמו Nightingale בשלבים כל כך מתקדמים. מדובר במשחק אקשן-תפקידים-הישרדות שיזכיר מאוד משחקים של Obsidian, ולמרות שלא קיבלנו מידע נוסף, פרטים חדשים יחשפו במהלך החודשים הקרובים.

The Lord of the Rings: Gollum

משחק ההתגנבות שיציב אותנו בנעליו של גולום משר הטבעות מקבל טריילר חדש ומציג לנו את סיפור הרקע של דמותו לפני סדרת הספרים והסרטים.

Somerville

משחק אינדי חדש שמציג אלמנטים של אימה ומדע בדיוני בעולם פוסט אפוקליפטי מצליח לעורר עניין עם סגנון ויזואלי מינימליסטי אך יחודי יגיע אלינו בשנה הבאה.

חבילת הרחבה ל-Cuphead

המשחק המאתגר מקבל חבילת הרחבה חדשה בשם Delicious Last Course ותציג אוייבים חדשים שיגרמו לשחקנים לרצות לשבור את השלט כבר ב-30 ביוני 2022.

Sonic Frontiers

סוניק הקיפוד מקבל לא רק טריילר לסרט המשך אלא גם טריילר למשחק חדש שמעביר את המותג הקלאסי מהפך ולפי מה שמוצג בפנינו, נראה שיתקיים לראשונה בעולם פתוח. המשחק צפוי לצאת במהלך תקופת החגים בשנה הבאה ויגיע לכל הקונסולות והמחשב האישי.

Nightmare Alley

לא בהכרח קשור לגיימינג, אבל גם הסרט החדש של הבמאי גיירמו דל טורו נחשף בטקס, והוא יגיע ב-17 בדצמבר.

דמות חדשה ל-Warhammer Vermintide II

משחק האקשן מקבל דמות חדשה - Priest Warrior. הדמות זמינה כבר מעכשיו לשחקני המחשב, והיא תגיע אל שחקני הפלייסטיישן 4 במהלך החודש הבא.

Tchia

נראה שזו התשובה של סוני למשחקי עולם פתוח כמו Breath of The Wild של נינטנדו, ו-Tchia אכן מצליח לעורר עניין ולסקרן עם הדרך בה שחקנים יוכלו לבצע אינטרקציות עם עולם המשחק ולחקור אותו. המשחק צפוי לצאת באביב הקרוב.

Suicide Squad Kill the Justice League

הרגע שלא מעט שחקנים חיכו לו והובטח לנו: טריילר שמציג לנו סוף סוף את המשחקיות של "יחידת המתאבדים", הכותר החדש של Rocksteady שאחראית סדרת "ארקהם" של בטמן, ויתקיים באותו יקום משחק. אנחנו מקבלים הצצה לכל אחת מהדמויות והיכולות המיוחדות במשחק, ונראה שמצפה לנו חווית אקשן פרועה ומשוגעת.

Forspoken

משחק העולם פתוח המסקרן של Sqaure Enix שנחשף לראשונה באירוע של סוני מקבל טריילר שמציג לנו את הדמויות והסיפור, ומספר יכולות חדשות ואוייבים מאיימים. המשחק צפוי לצאת ב-25 במאי.

Warhammer Space Marine II

ההמשך למשחק האקשן מ-2011 מגיע אלינו לאחר יותר מעשור, ואנחנו מקבלים טריילר סינמטי מרשים בנוסף לחשיפת משחקיות קצרצרה בסופו. שווה לחכות.

Saints Row

הריבוט של סדרת העולם הפתוח המשוגעת מקבל טריילר שחושף לנו את העיצוב השונה והחדש של הכותר, והוא צפוי להגיע אלינו ב-23 באוגוסט לאחר שנדחה מפברואר הקרוב.

Dune Spice Wars

משחק ניהול משאבים ואסטרטגיה בזמן אמת בעולם של "חולית" יגיע אלינו בשנה הבאה, ויהיה זמין בפלטפורמת סטים לשחקני המחשב האישי ב-Early Acces בתור התחלה.

Tiny Tina's Wonderlands

המשחק החדש בסדרת בורדרלנדס שמבוסס על חבילת ההרחבה של טייני טינה מהמשחק השני מקבל טריילר שחושף לנו את העלילה והדמויות במשחק, היכולות המיוחדות בנוסף לנבל התורן, שאותו ידובב וויל ארנט (משפחה בהפרעה, בוג'ק הורסמן).

Among Us VR

משחק החברה ברשת שתפס תאוצה מטורפת בתקופת הסגר של הקורונה הולך לקבל גרסת מציאות מדומה, והוא יגיע לפלטפורמת PS VR, לאוקולוס קווסט, ולפלטפורמת סטים.

DokeV

המשחק הקוריאני שאמור להפוך למשחק איסוף מפלצות וקרבות השואב השראה ממשחק כמו פוקימון מקבל קליפ מוזיקלי שלא בהכרח קשור למשחק. מוזמנים לצפות ולשפוט בעצמכם.

Genshin Impact

המשחק החינמי מקבל דמויות חדשות שיציגו יכולות חדשות. המשחק זמין לא רק לקונסולות ולמחשב האישי, אלא גם לשחקני המובייל.

Steelrising

משחק אקשן-תפקידים השואב השראה מסדרת Dark Souls יגיע אלינו ביוני 2022 והוא מציג את העיר פריז בשנת 1789 שעברה מהפכה תעשייתית מואצת בה התפתחו מכונות ורובוטים המאיימים על האנושות.

Metal: Hellslinger

משחק יריות השואב את ההשראה שלו מסדרת Doom יגיע אלינו בשנה הבאה והוא משלב בתוכו פסקול מטאל עם הרכבים כמו Arch Enemy, Soilwork, Dark Tranquility ו-Lamb of God.

מה שנקרא, Rip and Tear Until It Is Done בראבק.

Star Trek Resurgence

משחק חדש בעולם של סטאר טרק מגיע אלינו מבית היוצר של Telltale, שאחראית על משחקי ההרפתקאה העלילתיים Wolf Among Us , Walking Dead וכותרים רבים וטובים.

Rumbleverse

משחק באטל רויאל חדש שלשם שינוי לא יעניק לשחקנים כלי נשק כמו רובי ציד או סנייפרים, אלא יעניק להם מכניקות האבקות וקרבות שיאלצו אותם לתת יחס קצת יותר אישי למטרות אותם ירצו לחסל במפה.

A Plague Tale: Requiem

משחק ההמשך לכותר האקשן-ההתגנבות בתקופת צרפת של המאה ה-14 מקבל טריילר המשך ומציג את אחד המשחקים היפייפים והמרשימים ביותר שראינו עד היום.

Dying Light 2: Stay Human

המשחק לו שחקנים רבים מצפים מקבל טריילר סינמטי וחושף לנו את העלילה של המשחק בנוסף לקונפליקטים והקשיים שבחיי היום יום של אותם אלו החיים בזמן אפוקליפסת זומבים.

Crossfire X

חברת Remedy לא נחה והיא חושפת לנו גם טריילר משחקיות למשחק היריות שיגיע לקונסולת האקס בוקס, והוא מציג לנו אקשן שאמנם מזכיר מאוד במהותו משחקי יריות כמו קול אוף דיוטי, אך בהתחשב במפתחת היצירתית ניתן לסמוך על Remedy שתדע להעניק לכותר את הטוויסט היחודי שלה.

Blood Hunt

משחק הבאטל רויאל-ערפדים בעולם של Vampire יגיע אלינו באביב הקרוב לקונסולת הפלייסטיישן והמחשב האישי.

GTFO

משחק היריות-הישרדות המאפשר Co-Op עם שחקנים אחרים שהיה עד היום זמין ב-Early Access מושק באופן רשמי, והוא מקבל גם טריילר חדש.

סדרת הטלוויזיה המבוססת על Halo

זה סוף סוף קורה, ולאחר שנים של ציפיה אנחנו מקבלים סוף סוף טריילר לסדרת טלוויזיה שמבוססת על המשחקים הפופולארים, ואנחנו מקבלים מבט חטוף לגיבור שלנו מאסטר צ'יף, בנוסף לדמויות והלוקיישנים השונים. בין המפיקים הראשיים של הסדרה החדשה ניתן למצוא גם את סטיבן שפילברג.

Elden Ring

המשחק שאותו יצרו הכותב והסופר ר. ר. מרטין (משחקי הכס) ויוצר סדרת Dark Souls, היטאדקה מיאזקי, זכה בתואר "המשחק המצופה של השנה" ואנחנו סוף סוף מקבלים טריילר שמציג לנו את העלילה של המשחק. המשחק צפוי לצאת ב-25 לפברואר 2022.

Arc Raiders

משחק Co-Op חדש נחשף במהלך הטקס ואנחנו מקבלים הצצה למשחקיות יפייפיה ומרשימה מלאת אקשן נגד רובוטים הדורשת מצד השחקנים עבודת צוות. המשחק צפוי לצאת במהלך שנת 2022 לקונסולות הדור החדש והמחשב האישי.

Matrix Awakens

הסרט החדש בסדרת מטריקס מקבל חוויה אינטרקאטיבית שפותחה במנוע המשחק Unreal 5 של חברת אפיק, ומדובר יותר בהצגת היכולות של המנוע מאשר משחק במלוא מובן המילה, ואתם יכולים להתנסות בעצמכם ולהוריד את הדמו המרשים בחינם עבור הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully