וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק השנה: It Take Two זוכה בתואר הנחשק

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 11.12.2021 / 6:31

משחקי המובייל והרשת הטובים ביותר, המשחק הכי משפיע, חביב הקהל וכל שאר הזוכים בקטגוריות השונות מטקס פרסי הגיימינג השנתי לשנת 2021

בלילה שבין חמישי לשישי, בשעה 3:00 לפנות בוקר התקיים לו בלאס וגאס בארה"ב אחד מאירועי הגיימינג הנוצצים והזוהרים של השנה, טקס ה-Game Awards. תחשבו על טקס פרסי האוסקר של הגיימינג בו המועמדים הם המפתחות, המפיצות, המשפיענים ואנשי המפתח בתעשייה בקטגוריות השונות.

לחצו כאן על מנת לקרוא ולצפות בטריילרים השונים שנחשפו במהלך הטקס>>>

צפו בטקס פרסי הגיימינג לשנת 2021

אז בלי לבזבז זמן, הזוכים הם...

משחק השנה שלנו הוא It Takes Two של חברת EA, שגבר על מועמדים כמו Deathloop, Metroid Dread, Psychonauts 2, Ratchet & Clank: Rift, ו-Resident Evil Village.

משחק האקשן של השנה הולך למשחק הבלעדי לקונסולת הפלייסטיישן 5 - Returnal, שהתמודד מול Back 4 Blood של מיקרוסופט, Deathloop, Far Cry 6 ו-Chivalry II.

בתואר משחק האקשן-הרפתקאות הכי טוב של השנה זכה המשחק של נינטנדו Metroid Dread
, שהתמודד מול שומרי הגלקסיה, Psychonauts 2, Ratchet & Clank: Rift Apart ו-Resident Evil Village.

משחק השנה: It Takes Two

Game of the Year. מערכת ערוץ הגיימינג, אתר רשמי
Game of the Year/אתר רשמי, מערכת ערוץ הגיימינג

משחק הספורט הטוב ביותר הוא Forza Horizon 5 שזכה מול מתמודדים כמו פיפ"א 22, F1 2021, Hot Wheels ו-Riders Rebublic.

משחק הרשת של השנה הוא שוב It Takes Two והוא זכה בתואר מול Back 4 Blood, Knockout City, Monster Hunter Rise, New World ו-Valheim.

משחק המובייל הטוב ביותר השנה הוא Genshin Impact שהביס את גרסאות המובייל של משחקים כמו פוקימון, ליג אוף לג'נדס, Marvel Future Revolution ו-Fantasian.

משחק המובייל של השנה - Genishin Impact

Mobile Game of the year. ערוץ הגיימינג, מערכת וואלה!
Mobile Game of the year/מערכת וואלה!, ערוץ הגיימינג

"תצוגת המשחק הטובה ביותר" הלך לשחקנית מגי רוברטסון שגילמה את דמותה של ליידי דימיטרסקו במשחק Resident Evil Village.

המשחק בעל הנרטיב (סיפר) הטוב ביותר הוא "שומרי הגלקסיה" של Square Enix, ושאר המתמודדים על התואר כוללים את Deathloop, It Takes Two, Life is Strange: True Colors ו-Psychonauts 2.

המשחק המצופה ביותר של השנה הוא Elden Ring עליו אחראיים הכותב והסופר ר. ר. מרטין, יוצר "משחקי הכס" והיטדאקה מיאזקי - יוצר סדרת משחקי Dark Souls. שיתוף הפעולה בין שני הענקים הללו הביס את שני המשחקים הבלעדיים של סוני, God of War Ragnarök ו-Horizon Forbidden West, את משחק ההמשך Breath of The Wild 2 של נינטנדו, ואפילו את Starfield של בת'סדה - שאמור להיות כמו סקיירים, רק בחלל.

המשחק לו הכי מצפים השנה - Elden Ring

Most Anticipated Game. מערכת ערוץ הגיימינג, מערכת וואלה!
Most Anticipated Game/מערכת וואלה!, מערכת ערוץ הגיימינג

תואר "המשחק בעל הכיוון הטוב ביותר" (Best Game Direction) מוענק למשחק שניצל בצורה הטובה ביותר והשתמש בכל היכולות שמדיום הגיימינג מאפשר במשחקים, ולפי הגדרת הטקס לא מדובר במשחק הכי טוב, אלא בתור המשחק שמרגיש הכי "שלם".

והזוכה הגדול הוא Deathloop של חברת Arkane שהתמודד מול It Takes Two, Returnal, Psychonauts 2 ו-Ratchet & Clank: Rift Apart. המשחק Deathloop זכה גם בתואר "הכיוון האמנותי הטוב ביותר".

בקטגוריית "המשחק המתמשך הטוב ביותר" מתמודדים משחקים שאינם בהכרח חדשים לשנה הנוכחית אך מקבלים עדכונים באופן שוטף וזוכים לקהילת שחקנים יציבה, ובתואר זכה המשחק Final Fantasy XIV Online, שהתמודד מול Genshin Impact ומשחקי באטל רויאל כמו Apex Legends, קול אוף דיוטי Warzone, ו-Fortnite.

לתואר משחק האינדי הטוב ביותר הוכתר המשחק Kena: Bridge of Spirits, שהתמודד מול שלל כותרים עצמאיים כמו Death's Door, Inscryption, Loop Hero ו-12 Minutes.

המשחק בעל פס הקול והמוזיקה הטובים ביותר הוא NieR Replicant, והוא התמודד מול משחקים כמו Cyberpunk 2077, Deathloop, שומרי הגלקסיה ו-The Artful Escape.

אם נמשיך לקטגוריות השמע, אז המשחק בעל עיצוב הקול הטוב ביותר הוא משחק המירוצים Forza Horizon 5 של מיקרוסופט, שם התמודדו גם המשחקים Deathloop, Ratchet & Clank: Rift Apart, Resident Evil Village ו-Returnal.

משחק האינדי של השנה: Kena: Bridge of Spirits

Indie Game of the year. מערכת ערוץ הגיימינג, מערכת וואלה!
Indie Game of the year/מערכת וואלה!, מערכת ערוץ הגיימינג

משחק ה-ESports של השנה הוא ליג אוף לג'נדס, שהצליח להביס את קול אוף דיוטי, קאונטר סטרייק, Valorant ו-DOTA2. תואר שחקן ה-ESport של השנה הלך לאלכסנדר S1mple קוסטילייב מקבוצת NAVI, שגם זכתה בתואר קבוצת ה-ESports של השנה.

אירוע ה-ESports הטוב ביותר של השנה הוא אליפות העולם בליג אוף לג'נדס 2021, שהצליח להביס אירועי גיימינג ענקיים מרשימים לא פחות כמו ה-PGL MAJOR בקאונטר סטרייק לשנת 2021 שהתקיים בשטוקהולם, אליפות העולם ב-PUBG במובייל, אירוע Valorant Champions שאיגד את הקבוצות הטובות ביותר במשחק ראש בראש, או אליפות העולם ב-DOTA 2, אירוע כה מרשים שאפילו נשיא רוסיה ולדימיר פוטין דאג לברך את הקבוצה הרוסית שזכתה בו.

משחק ה-ESports של השנה: ליג אוף לג'נדס

ESports Game of the year. מערכת ערוץ הגיימינג, מערכת וואלה!
ESports Game of the year/מערכת וואלה!, מערכת ערוץ הגיימינג

ולשאר הקטגוריות האחרות...

המשחק הכי משפיע השנה: Life Is Strange: True Colors
משחק השנה של רדיט: Resident Evil Village
מאמן ה-ESports הטוב ביותר: קים Kkoma ג'ונג-גיון
בכורת האינדי הטובה ביותר: Kena: Bridge of Spirits
חביב הקהל: Halo Infinite
המשחק המשפחתי הטוב ביותר: It Takes Two
משחק הלחימה הטוב ביותר: Guilty Gear Strive
משחק האסטרטגיה הטוב ביותר: Age of Empires IV
משחק התפקידים הטוב ביותר: Tales of Arise
התמיכה הקהילתית הטובה ביותר: Final Fantasy XIV
חדשנות בנגישות: Forza Horizon 5
יוצר התוכן של השנה: Dream

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully